Szia, remélhetõleg mûködik, ha mégsem, szólj. Jegyzettömbben írtam.
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
switch(classid)
{
case 0:
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Stunter\", 3000, 4);
}
case 1:
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Drifter\", 3000, 4);
}
}
return 1;
}
SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,x,y,z);
}
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, fordulás, fegyver1, fegyver1lõszer, fegyver2, fegyver2lõszer, fegyver3, fegyver3lõszer); // Stunter
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, fordulás, fegyver1, fegyver1lõszer, fegyver2, fegyver2lõszer, fegyver3, fegyver3lõszer); // Drifter
return 1;
}
SetupPlayerForClassSelection leírása:
SetPlayerInterior(playerid,0); = Interior id, megnézheted a /interior paranccsal. Házon kívül az interior id 0.
SetPlayerPos(playerid,x,y,z); = A játékos pozíciója.
SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.0); = Amerre nézzen a játékos.
SetPlayerCameraPos(playerid,x,y,z); = Kamera pozíció, ahonnan nézi a kamera a játékost. (A játékostól kb. 3méterre szoktam rakni.)
SetPlayerCameraLookAt(playerid,x,y,z); = Ahova néz a játékos, ajánlatos ide is a játékos pozícióját írni.
Igen meglehet oldani tessék:
new Float:RandomSpawn[][3] =
{
// Ide azokat a kordinátákat írd ahova spawnoljon..
{ide},
{ide},
{ide}
};
Itt spawnol a játékós:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
// Ez azt jelenti, hogy töltse be neked a radom spawnt!
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
//ezt oda írhatód, hogy melyik spawnoljon drifter stunter és ott fogg kezdeni!
SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);
return 1;
}
Enyi remélem segítettem! :D