Meg kell keresned az az animációt amikor úgy tartja a kezeit mint a küldetésben. Majd pedig az az object kell amit kezébe szeretnél rakni(jelen esetben a doboz).Ha ez megvan le kell mérni, hogy oda kerüljön ahol tartja.Parancsnál egyszerûen létrehozod az objectet, hozzácsatolod a játékoshoz majd elindítod az animációt.Leméréshez nem értek, nem foglalkoztam még vele.
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY); //Nem engedi a futást.ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 0, 0, 0, 1, 1, 1); //Feltartja a kezét 90°-ban, de tud menni.new pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);(playerid, 0, 1230, 1, pos[0], pos[1]-0,46802, pos[2]+0,466, -90.0, 0.0, 0.0, 0.8, 0.8, 0.;
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_NONE); //Megngedi a futást.ClearAnimations(playerid); //Leszedi róla az animációt.
Bekapcsolása: SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY); //Nem engedi a futást.ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 0, 0, 0, 1, 1, 1); //Feltartja a kezét 90°-ban, de tud menni.new pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);(playerid, 0, 1230, 1, pos[0], pos[1]-0,46802, pos[2]+0,466, -90.0, 0.0, 0.0, 0.8, 0.8, 0.; SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_NONE); //Megngedi a futást.ClearAnimations(playerid); //Leszedi róla az animációt. Annyit csináltam, hogy Map Editorban letettem egy 7-es id-jû ember objektet (ami csak itt, ig nem látszik, szóval elég saccolós volt, meg egy dobozt, hogy hozzá képest jó legyen, kivontam a doboz koordinátáiból az emberét, így megkaptam a hozzá képest koordinátáit. Lehet, hogy itt nem a pozíciójához kell hozzáadni, meg, hogy a + -, a - pedig +, de megpróbáltam, és valahogy így kell.