GTA Közösség - A magyar GTA fórum
		San Andreas Multiplayer (SA-MP / Open.mp) => SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: szabyxxx - 2012. február 05. - 18:41:36
		
			
			- 
				Sziasztok az én szerómhoz hasonló szerókba olyan van hogy alul egy Use Box Végig átlátszó és benne a DM ek pl  /m4Dm és ahányan vannak jelenesetben 0 
 Pl
 /M4DM 0 /MinigunDm 3 /RC War 1 /SawnDm 8
 így és ahányan vannak azt a számot írja elõre is kössz MENNE A + :D
- 
				Mód elejére:
 new dm1=0;
 new Text:dm1textdraw;
 A parancshoz mikor belép a dm zónába:
 dm1 ++;
 Mikor kilép:
 dm1--;
 Aztán mikor spawnol megjelenítesz neki egy textdrawot:
 TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
 Ezzel pedig beállítod, hogy a dm zónában lévõ játékosok számát írja ki:
 TextDrawSetString(dm1textdraw, dm1);
- 
				a textdraw setsringet hova rakjam?
			
- 
				Oda ahol megjeleníted a textdrawod pl.: spawnoláshoz vagy csatlakozáshoz.
			
- 
				De most ezt nem értem figyu ha megcsinom neked a textdrawot Pü be odamásolom a Dm zónáimat
 És megcsinálod nekem?? mert nem értem
- 
				Leírom újból érthetõbben:
 Módod elejére:
 new dm1 = 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
 new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
 Az OnGameModeInit-hez:
 dm1textdraw = TextDrawCreate(x,y,\" \");
 [pawn]
 public OnPlayerRequestSpawn(playerid) // skinválaszóból spawnoláskor
 {
 new str[128];
 format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
 TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
 TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
 return 1;
 }[/pawn]
 Amikor belép a dm zónába:
 [pawn]
 if(!strcmp(\"/dm\", cmdtext, true))
 {
 //pozíció, kiírások stb . . .
 new str[128];
 dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
 format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
 TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
 }
 return 1;
 }[/pawn]
 Amikor kilép:
 [pawn]
 if(!strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true))
 {
 //pozíció, kiírások stb . . .
 new str[128];
 dm1 --; // leveszünk a játékosok számából.
 format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
 TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
 }
 return 1;
 }[/pawn]
- 
				Oks eddig világos!
 Akkor szal ahány Dm zónám van annyi textdrawot ..
- 
				Sziasztok!
 Ha nem lépnek ki /exitdm-el és kilépnek a szerverrõl akkor nem vonja le  ::|
 pl. /dm 5 és ha mindenki kilépne /dm 5 marad  :(
- 
				Oks eddig világos!
 Akkor szal ahány Dm zónám van annyi textdrawot ..
 
 
 Nem, nem kell annyi textdraw elég egy. Annyi módosítással,  hogy dmtextdraw nevet adunk a textdrawnak, ez nem fontos de így összefoglalja a dmeket!
 A dm2, dm3 változókat hozzuk létre ugyan úgy mint a dm1et és adjunk hozzájuk egy értéket a kívánt parancsnál!
 [pawn]
 new str[128];
 format(str,sizeof(str), \"/DM1: %d /DM2: %d /DM3: %d\", dm1, dm2, dm3);
 TextDrawSetString(dmtextdraw, str);
 TextDrawShowForPlayer(playerid, dmtextdraw);
 [/pawn]