GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: szabyxxx - 2012. Február 05. - 18:41:36

Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: szabyxxx - 2012. Február 05. - 18:41:36
Sziasztok az én szerómhoz hasonló szerókba olyan van hogy alul egy Use Box Végig átlátszó és benne a DM ek pl  /m4Dm és ahányan vannak jelenesetben 0
Pl
/M4DM 0 /MinigunDm 3 /RC War 1 /SawnDm 8
így és ahányan vannak azt a számot írja elõre is kössz MENNE A + :D
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: nyE - 2012. Február 05. - 19:17:42
Mód elejére:
new dm1=0;
new Text:dm1textdraw;
A parancshoz mikor belép a dm zónába:
dm1 ++;
Mikor kilép:
dm1--;
Aztán mikor spawnol megjelenítesz neki egy textdrawot:
TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
Ezzel pedig beállítod, hogy a dm zónában lévõ játékosok számát írja ki:
TextDrawSetString(dm1textdraw, dm1);
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: szabyxxx - 2012. Február 05. - 19:31:37
a textdraw setsringet hova rakjam?
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: nyE - 2012. Február 05. - 19:33:41
Oda ahol megjeleníted a textdrawod pl.: spawnoláshoz vagy csatlakozáshoz.
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: szabyxxx - 2012. Február 05. - 19:38:12
De most ezt nem értem figyu ha megcsinom neked a textdrawot Pü be odamásolom a Dm zónáimat
És megcsinálod nekem?? mert nem értem
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: nyE - 2012. Február 05. - 22:10:27
Leírom újból érthetõbben:
Módod elejére:
new dm1 = 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
Az OnGameModeInit-hez:
dm1textdraw = TextDrawCreate(x,y,\" \");
[pawn]
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) // skinválaszóból spawnoláskor
{
    new str[128];
    format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
    return 1;
}[/pawn]
Amikor belép a dm zónába:
[pawn]
if(!strcmp(\"/dm\", cmdtext, true))
{
    //pozíció, kiírások stb . . .
    new str[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
}
return 1;
}[/pawn]
Amikor kilép:
[pawn]
if(!strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true))
{
    //pozíció, kiírások stb . . .
    new str[128];
    dm1 --; // leveszünk a játékosok számából.
    format(str,sizeof(str), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, str);
}
return 1;
}[/pawn]
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: szabyxxx - 2012. Február 06. - 16:54:54
Oks eddig világos!
Akkor szal ahány Dm zónám van annyi textdrawot ..
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: Corrupt - 2012. Február 09. - 23:21:56
Sziasztok!
Ha nem lépnek ki /exitdm-el és kilépnek a szerverrõl akkor nem vonja le  ::|
pl. /dm 5 és ha mindenki kilépne /dm 5 marad  :(
Cím: Dm zónák Textdraw
Írta: CANNONN - 2012. Február 10. - 15:47:33
Idézetet írta: Szabyxxx date=1328543694\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16624\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Oks eddig világos!
Akkor szal ahány Dm zónám van annyi textdrawot ..
 
Nem, nem kell annyi textdraw elég egy. Annyi módosítással,  hogy dmtextdraw nevet adunk a textdrawnak, ez nem fontos de így összefoglalja a dmeket!
A dm2, dm3 változókat hozzuk létre ugyan úgy mint a dm1et és adjunk hozzájuk egy értéket a kívánt parancsnál!
[pawn]
    new str[128];
    format(str,sizeof(str), \"/DM1: %d /DM2: %d /DM3: %d\", dm1, dm2, dm3);
    TextDrawSetString(dmtextdraw, str);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dmtextdraw);
[/pawn]