Szerző Téma: DM Zóna probléma..  (Megtekintve 1307 alkalommal)

DM Zóna probléma..
« Dátum: 2011. Július 22. - 21:16:29 »
0 Show voters
Hy all.
Volna egy kis bajom a DM Zóna létrehozással mert ugyan találtam nem is 1 leírást de egyik sem felelt meg mivelhogy egyiknél az exitdm parancs nem mûködött másiknál minden parancs ugyan úgy engedéjezett volt és szeretném kérni hogy valaki írjon már nekem egy normális és mûködõ DM Zóna létrehozás leírást..
Válaszokat elõre is köszöntem.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
DM Zóna probléma..
« Válasz #1 Dátum: 2011. Július 22. - 21:33:31 »
+1 Show voters
Mod elejére :
[pawn]static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };[/pawn]
OnPlayerSpawn Alá:
[pawn]
switch(dmid[playerid])
      {
       case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
              SetPlayerPos(playerid,149.3373,1728.6201,17.8210); //Teleport Kordináta
              SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
            ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
            GivePlayerWeapon(playerid,12,1); // Felfegyverzés
            SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
     
      default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {
          // Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,0);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }[/pawn]
a Teleport : (parancs) vagy (dialog)
[pawn]
                                dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
                   SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
                  SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a DM -hez\");
               new pName[MAX_PLAYER_NAME];
               new string[256];
               GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
               format(string, sizeof(string), \"{e8f00c}%s {31d436}Belépett DM-re\", pName);
               SendClientMessageToAll(0xFFCC33FF, string); //Szín[/pawn]
dmid[playerid] = 0; ez Fontos evvel jelölöd azt hogy hova tegyen le amit az OnPLayerSpawnál csináltál case0 annak az azonositója 0 szval  dmid[playerid] = 0;
Ennyi Lenne de van még 1:
Mod elejére :
[pawn]new bool:DM[MAX_PLAYERS];[/pawn]
OnPlayerConnect alá :
[pawn]DM[playerid] = false; //ez az hogy amikor csatlakozik ne legyen DM zonában[/pawn]
És a Teleport mondjuk ez :
[pawn]CMD:tele(playerid, params[ ] )
{
if (DM[playerid] == true ) return SendClientMessage ( playerid, 0x00000, \" Már a DM zónához teleportáltál!\");
DM[playerid] = true;
SetPlayerPos(playerid, Kordináta );
return 1;
}[/pawn]
[pawn]DM[playerid] = true; //ez aktiválja a DM zónát és azt a parancsot amelyiket ne használhassa DM zónában ird elé ezt :
if (derbyzone[playerid] == true )return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Derby Zónában Vagy Nem Használhatsz Parancsokat! Kilépés /exitdm\");[/pawn]
Fontos Hogy a Parancs legelején legyen!
Ha segitettem adj + :D 
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 22. - 21:43:33 írta [Go_oG_Le]WebSite »

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
DM Zóna probléma..
« Válasz #2 Dátum: 2011. Július 22. - 21:44:58 »
0 Show voters
Már nagyjából javitgattam csak siettem de amugy az epsilonos fajta a jó meg talán a másik se rossz :)

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
DM Zóna probléma..
« Válasz #3 Dátum: 2011. Július 22. - 22:07:51 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal