// This is a comment// uncomment the line below if you want to write a filterscript//#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}#elsemain(){print(\"\\n----------------------------------\");print(\" Blank Gamemode by your name here\");print(\"----------------------------------\\n\");}#endifpublic OnGameModeInit(){// Don\'t use these lines if it\'s a filterscriptSetGameModeText(\"Blank Script\");AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);return 1;}public OnGameModeExit(){return 1;}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1;public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){return 1;}public OnVehicleSpawn(vehicleid){return 1;}public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid){return 1;}public OnPlayerText(playerid, text[]){return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; }if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 0;}public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){return 1;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){return 1;}public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate){return 1;}public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid){return 1;}public OnRconCommand(cmd[]){return 1;}public OnPlayerRequestSpawn(playerid){return 1;}public OnObjectMoved(objectid){return 1;}public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid){return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){return 1;}public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid){return 1;}public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid){return 1;}public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2){return 1;}public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row){return 1;}public OnPlayerExitedMenu(playerid){return 1;}public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid){return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){return 1;}public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success){return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){return 1;}public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid){return 1;}public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid){return 1;}public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid){return 1;}public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid){return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){return 1;}public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source){return 1;}
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(74) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(83) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(92) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : warning 225: unreachable codeC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : error 004: function \"OnPlayerDeath\" is not implementedC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(111) : warning 225: unreachable codeC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(111) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(111) : error 004: function \"OnVehicleSpawn\" is not implementedC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(116) : warning 225: unreachable codeC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(116) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(116) : error 004: function \"OnVehicleDeath\" is not implementedC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(121) : warning 225: unreachable codeC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(121) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(121) : error 004: function \"OnPlayerText\" is not implementedC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(126) : warning 225: unreachable codeC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(126) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(126) : error 004: function \"OnPlayerCommandText\" is not implementedC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(128) : error 017: undefined symbol \"cmdtext\"C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(131) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : error 017: undefined symbol \"SZ\"C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : error 017: undefined symbol \"N\"C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 15 Errors.
#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; }if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 0;}#endif
Nem teszteltem... ha valami nem mûködik benne akk írj #include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; }if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 0;}#endif
#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; }if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 0;}#endif
#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; }if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 0;}#endif