#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; }if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 0;}#endif
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 0;}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 1;}
#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; }#endif
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
Egy üres szkriptet fordítasz át, még a benne elõforduló hibákat se mutatja ki a fordító.Ezeket töröld: #if defined FILTERSCRIPT #endif
#include <a_samp> public OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; }
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"dmid\"D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : warning 215: expression has no effectD:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase4 Errors.[/quote]
#include <a_samp>new dmid[MAX_PLAYERS];public OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; }
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(77) : warning 217: loose indentationD:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(80) : warning 217: loose indentationD:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : warning 217: loose indentationD:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"SZ\"D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"N\"D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
A SZÍNeket cseréld ki valamilyen színre..
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");