-
Ezzel szerintetek mi a baj?
beírom a parncsot és azt írja nem létezik.
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 0;
}
#endif
-
Ezt:
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 0;
}
Erre:
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}
-
Átírtam erre, de nem jó.
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}
#endif
-
holnap megnézem neked.
22:22
-
Valakinek ötlet?>.<
-
Egy üres szkriptet fordítasz át, még a benne elõforduló hibákat se mutatja ki a fordító.
Ezeket töröld:
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
-
Egy üres szkriptet fordítasz át, még a benne elõforduló hibákat se mutatja ki a fordító.
Ezeket töröld:
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
észre nem vettem volna.
egy kérdés. minek egyáltalán ez a #define FILTERSCRIPT cucc? én nem használom, még sincs semmi baja egyik scriptemnek sem.
-
Kitöröltem de nem jó......
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"dmid\"
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : warning 215: expression has no effect
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
[/quote]
-
#include <a_samp>
new dmid[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}
-
#include <a_samp>
new dmid[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}
Errort ír:
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(77) : warning 217: loose indentation
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(80) : warning 217: loose indentation
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : warning 217: loose indentation
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"SZ\"
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"N\"
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
-
A SZÍNeket cseréld ki valamilyen színre..
-
A SZÍNeket cseréld ki valamilyen színre..
milyen színeket?:D
-
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
Itt a \'SZÍN\' szöveget helyettesítsd egy színkóddal.
-
Mûködik!:P
De az mitõl van hogy buggolja a többi parancsot? Beakrok írni egy parancsot és még azt sem írja ki hogy hibás parancs.
-
zcmd -ben ha megírom jó? :D :question:
-
zcmd -ben ha megírom jó? :D :question:
tökéletes:D :yes:
-
zcmd -ben ha megírom jó? :D :question:
aha jó lesz:D