Van nekem 2 dm-em, és azt szeretném h ha meghalok és bentvok a dm-be, akkor visszaspawnoljon abba a DM-be amelyikben épp benne vok, de ha nem vok dm-be, akkor meg az eredeti SPAWNPointra rakjon... Köszi!
CMD:m4dm(playerid,params[])
{
if(M4[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA, \"DM zónában vagy ! Elõször {FF0606}/exitdm\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
ShowNameTags(0);
GivePlayerWeapon(playerid,31,9999);
SetPlayerHealth(playerid, 10);
SetPlayerPos(playerid,-544.5030,-74.2588,62.8594);
new pName[30], string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, 30);
format(string, 256, \"{FFFFFF}%s Csatlakozott az M4DM-hez! Csatlakozz te is {FF0606}(/m4dm)\", pName);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA,string);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Csatlakoztál az M4DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
M4[playerid] = true;
return 1;
}
CMD:vegyesdm(playerid,params[])
{
if(M4[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA, \"DM zónában vagy ! Elõször {FF0606}/exitdm\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,31,9999);
GivePlayerWeapon(playerid,22,9999);
GivePlayerWeapon(playerid,25,9999);
GivePlayerWeapon(playerid,1,9999);
ShowNameTags(0);
SetPlayerHealth(playerid, 30);
SetPlayerPos(playerid,-493.8368,-1350.4968,25.8678);
new pName[30], string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, 30);
format(string, 256, \"{FFFFFF}%s Csatlakozott az VegyesDM-hez! Csatlakozz te is {FF0606}(/vegyesdm)\", pName);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA,string);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Csatlakoztál az VegyesDM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
M4[playerid] = true;
return 1;
}
OFF: Igaza van, ezt a kódot még a kutyám is megírja. :D
#include a_samp
#include zcmd
CMD:m4dm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #DM) > 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"DM zónában vagy ! Elõször {FF0606}/exitdm\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9999);
SetPlayerHealth(playerid, 10);
SetPlayerPos(playerid, -544.5030, -74.2588, 62.8594);
new pName[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, 24);
format(string, 128, \"{FFFFFF}%s Csatlakozott az M4DM-hez! Csatlakozz te is {FF0606}(/m4dm)\", pName);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Csatlakoztál az M4DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
SetPVarInt(playerid, #DM, 1);
return 1;
}
CMD:vegyesdm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #DM) > 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"DM zónában vagy ! Elõször {FF0606}/exitdm\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 1, 9999);
SetPlayerHealth(playerid, 30);
SetPlayerPos(playerid, -493.8368, -1350.4968, 25.8678);
new pName[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, 24);
format(string, 128, \"{FFFFFF}%s Csatlakozott az VegyesDM-hez! Csatlakozz te is {FF0606}(/vegyesdm)\", pName);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Csatlakoztál az VegyesDM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
SetPVarInt(playerid, #DM, 2);
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #DM) > 0)
{
SetPVarInt(playerid, #DM, 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a Mini DM-bõl!\");
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy Mini DM-ben!\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #DM) == 1) SetPlayerPos(playerid, -544.5030, -74.2588, 62.8594);
else if(GetPVarInt(playerid, #DM) == 2) SetPlayerPos(playerid, -493.8368, -1350.4968, 25.8678);
return 1;
}
OFF: Igaza van, ezt a kódot még a kutyám is megírja. :D
#include a_samp
#include zcmd
CMD:m4dm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #DM) > 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"DM zónában vagy ! Elõször {FF0606}/exitdm\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9999);
SetPlayerHealth(playerid, 10);
SetPlayerPos(playerid, -544.5030, -74.2588, 62.8594);
new pName[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, 24);
format(string, 128, \"{FFFFFF}%s Csatlakozott az M4DM-hez! Csatlakozz te is {FF0606}(/m4dm)\", pName);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Csatlakoztál az M4DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
SetPVarInt(playerid, #DM, 1);
return 1;
}
CMD:vegyesdm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #DM) > 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"DM zónában vagy ! Elõször {FF0606}/exitdm\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 1, 9999);
SetPlayerHealth(playerid, 30);
SetPlayerPos(playerid, -493.8368, -1350.4968, 25.8678);
new pName[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, 24);
format(string, 128, \"{FFFFFF}%s Csatlakozott az VegyesDM-hez! Csatlakozz te is {FF0606}(/vegyesdm)\", pName);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Csatlakoztál az VegyesDM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
SetPVarInt(playerid, #DM, 2);
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #DM) > 0)
{
SetPVarInt(playerid, #DM, 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a Mini DM-bõl!\");
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy Mini DM-ben!\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, #M4DM) == 1) SetPlayerPos(playerid, -544.5030, -74.2588, 62.8594);
else if(GetPVarInt(playerid, #DM) == 2) SetPlayerPos(playerid, -493.8368, -1350.4968, 25.8678);
return 1;
}
Köszi....
OFF::::::: Várom, h a kutyád megírja ;)