GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Rem - 2010. November 16. - 18:00:38

Cím: Dm tele
Írta: Rem - 2010. November 16. - 18:00:38
Sziasztok.
Az alábbi teleporthoz hogy lehet több pontos kezdést csinálni halál után?
 
   switch(dmid[playerid])
{
    case 0:
    {
        SetPlayerPos(playerid,1008.8140,-1195.5255,54.9063);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
   ResetPlayerWeapons(playerid);
   SetPlayerArmour(playerid,0);
   GivePlayerWeapon(playerid,38,8000);
            SetPlayerColor(playerid, 0xABCDEF01);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]);
}

 
Köszi a segítséget elõre is Sziasztok.
Cím: Dm tele
Írta: ProDjBoy - 2010. November 16. - 18:04:37
szerintem így:
 
switch(dmid[playerid])
   {
       case 0:
       {
           SetPlayerPos(playerid,1008.8140,-1195.5255,54.9063);
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerArmour(playerid,0);
         GivePlayerWeapon(playerid,38,8000);
            SetPlayerColor(playerid, 0xABCDEF01);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]);
      }
switch(dmid[playerid])
   {
       case 1:
       {
           SetPlayerPos(playerid,1008.8140,-1195.5255,54.9063);//másik teleport
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerArmour(playerid,0);
         GivePlayerWeapon(playerid,38,8000);
            SetPlayerColor(playerid, 0xABCDEF01);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]);
      }
switch(dmid[playerid])
   {
       case 2:
       {
           SetPlayerPos(playerid,1008.8140,-1195.5255,54.9063);//másik teleport
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerArmour(playerid,0);
         GivePlayerWeapon(playerid,38,8000);
            SetPlayerColor(playerid, 0xABCDEF01);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]);
      }

 
Javítsatok ki ha hibás, vagy nem jól írtam.
E:
jajj bocs elírtam:S sorry
így talán:
 
switch(dmid[playerid])
   {
       case 0:
       {
           SetPlayerPos(playerid,1008.8140,-1195.5255,54.9063);
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerArmour(playerid,0);
         GivePlayerWeapon(playerid,38,8000);
            SetPlayerColor(playerid, 0xABCDEF01);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]);
      }
       case 1:
       {
           SetPlayerPos(playerid,1008.8140,-1195.5255,54.9063);//másik teleport
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerArmour(playerid,0);
         GivePlayerWeapon(playerid,38,8000);
            SetPlayerColor(playerid, 0xABCDEF01);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]);
      }
       case 2:
       {
           SetPlayerPos(playerid,1008.8140,-1195.5255,54.9063);//másik teleport
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerArmour(playerid,0);
         GivePlayerWeapon(playerid,38,8000);
            SetPlayerColor(playerid, 0xABCDEF01);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]);
      }
Cím: Dm tele
Írta: Rem - 2010. November 16. - 19:23:17
Jó lenne de nekem így van a többi dm is.
Szóval ezzel a módszerrel csak össze keverem a dm teléket.
De azért köszi  :)
Cím: Dm tele
Írta: franco - 2010. November 19. - 13:09:47
Hy.Talán ez segít neked.
forward SetPlayerteleneve(playerid); //teleneve
 
new Float:teleneve[4][3] = {  //teleneve [4]Ha 4 spawn hely van.Értelemszerûen ha pl 5 spawn hely kell [5][3]
{ spawnhely },
{ spawnhely  },
{ spawnhely  },
{ spawnhely  }//az utolsóhoz nem kell ,
};
public SetPlayerteleneve(playerid)
{
new rand = random(sizeof(teleneve));
SetPlayerPos(playerid, teleneve[rand][0], teleneve[rand][1], teleneve[rand][2]);
return 1;
}
És végül egy példa parancs
if (strcmp(cmdtext, \"/sajatdm\",true)==0)
{
   ResetPlayerWeapons(playerid);
   SetPlayerteleneve(playerid);
   GivePlayerWeapon(playerid, 34, 9999999);
   SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
   SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   format(string, sizeof(string), \"DM: %s elteleportált ide (/sajatdm)\", pName);
   SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
   return 1;
}
Cím: Dm tele
Írta: Csabesz - 2010. November 19. - 14:27:38
Felesleges a SetPlayerteleneve(playerid) függvény. Hisz csak a véletlenszerû spawnt tartalmazza.
Tehát a függvény tartalmát nyugodtan belehet írni a teleport parancsba.
Cím: Dm tele
Írta: Rem - 2010. November 25. - 10:26:03
Köszi a tippet jó lett.