Szerző Téma: DM Spawn keveredés  (Megtekintve 819 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
DM Spawn keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 12:57:26 »
0 Show voters
Üdv, az lenne a problémám hogy amikor az m4dmbe lépek a sawnoffdmbe rak le, ez van az összes dmnél nem értem h mért, segítenétek ezt megoldani?
 
public OnPlayerSpawn(playerid) {
switch(GetPVarInt(playerid,\"DM\"))
{
case 0:
{
   new   rand = random(sizeof( M4 ) );
   SetPlayerPos(playerid,M4[rand][0],M4[rand][1],M4[rand][2]);
   ResetPlayerWeapons(playerid);
   GivePlayerWeapon(playerid,31,5000);
   SetPlayerHealth(playerid,10);
    }
    case 1:
    {
   new rand = random( sizeof ( Sawn ) );
   SetPlayerPos(playerid,Sawn[rand][0],Sawn[rand][1],Sawn[rand][2]);
   SetPlayerHealth(playerid,100);
   ResetPlayerWeapons(playerid);
   GivePlayerWeapon(playerid,26,5000);
}
case 2:
{
                new
          rand = random( sizeof ( MGM ) );
      SetPlayerPos( playerid, MGM[ rand ] [ 0 ], MGM[ rand ] [ 1 ], MGM[ rand ] [ 2 ] );
      ResetPlayerWeapons( playerid );
      GivePlayerWeapon( playerid, 38, 9999 );
}
case 3:
{
              new
          rand = random( sizeof ( MGM ) );
      SetPlayerPos( playerid, DDM[ rand ] [ 0 ], DDM[ rand ] [ 1 ], DDM[ rand ] [ 2 ] );
      ResetPlayerWeapons( playerid );
      SetPlayerInterior(playerid,16);
      GivePlayerWeapon( playerid, 10, 9999 );
}
default:
{
   Tele(playerid,2239.0166,2233.2952,10.8032,273.8759,\"\");
}
}
return 1;
}
Parancsok:
CMD:m4dm(playerid,params[])
{
SetPVarInt( playerid, \"DM\", M4DM);
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"|- Death Match -| {%06x}%s(%d) {00ff00} Belépett az M4 DM Zónába! {00ff00}. ( /m4dm )\",GetPlayerColor( playerid ) >>> 8, GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll( -1, szFormat );
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
CMD:sawndm(playerid,params[])
{
SetPVarInt(playerid,\"DM\",SAWN);
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"|- Death Match -| {%06x}%s(%d) {00ff00} Belépett a Sawn OFF DM Zónába! {00ff00}. ( /sawndm )\",GetPlayerColor( playerid ) >>> 8, GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll( -1, szFormat );
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
CMD:minigundm(playerid,params[])
{
SetPVarInt(playerid,\"DM\",MGDM);
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"|- Death Match -| {%06x}%s(%d) {00ff00} Belépett a Minigun DM Zónába! {00ff00}. ( /minigundm )\",GetPlayerColor( playerid ) >>> 8, GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll( -1, szFormat );
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
CMD:dildodm(playerid,params[])
{
SetPVarInt(playerid,\"DM\",DIDM);
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"|- Death Match -| {%06x}%s(%d) {00ff00} Belépett a DILDO DM Zónába! {00ff00}. ( /dildodm )\",GetPlayerColor( playerid ) >>> 8, GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll( -1, szFormat );
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
DM Spawn keveredés
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 31. - 13:13:56 »
0 Show voters
Legyenek így definálva:
 
#define M4DM 0
#define SWAN 1
#define MGDM 2
#define DIDM 3

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
DM Spawn keveredés
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 31. - 13:41:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: BoOy date=1377947636\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42220\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Legyenek így definálva:
 
#define M4DM 0
#define SWAN 1
#define MGDM 2
#define DIDM 3

 

igy is vannak.

DM Spawn keveredés
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 31. - 16:42:22 »
+1 Show voters
Lehet másik szkript bezavar, mivel több helyen meghívásra kerülhet az OnPlayerSpawn visszahívás.
Nem tudom de ha, ismétlem ha, return 0; -át írnál akkor nem hívná meg a samp szerver a többit, de hát tuti nem lesz jó, mert egy retek logika alapján írták meg ezt a sa-mp-ot. :D
Semmilyen ötletet nem fogad el az a kretén.
Minden visszahívásnak lehetne fix visszatérési értéke mely alapján értelmezné a samp szerver hogy a többi visszahívást (callback) meghívja avagy sem.
A szkript írók könnyen alkalmazkodnának hozzá az biztos, meg arról nem beszélve hogy kevesebb lenne a processzor használat is.
Írj SendClientMessage üzenetet a kódodba hogy lásd mi történik mikor teleportálsz.
 
case 0:
                {
                       SendClientMessage(playerid, -1, \"M4 dm\");

DM Spawn keveredés
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 31. - 17:26:49 »
0 Show voters
Akkor SendClientMessage/ ToAll, print, printf használat, csak azért hogy lásd mi történik, az a tesztelés nem más, vazze.  :p


ɐʞzssǝlosz(Legend) Tisztelet: 556 Hozzászólások: 2000 Fórumon eltöltött óra: 950   
[/quote] (Csak emlékeztetésnek mi volt a statisztika 2000. hsz-nél.)
Edit.:
2000. hozzászólás. Pezsgõ bontás, csillagszóró, na mégse, de egy sört azért iszok. :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 31. - 17:54:26 írta ɐʞzssǝlosz »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
DM Spawn keveredés
« Válasz #5 Dátum: 2013. szeptember 01. - 19:58:36 »
0 Show voters
Értem,megoldottam a segitségetekkel köszönöm.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal