Szerző Téma: Tuning menüben nincs ékezet  (Megtekintve 732 alkalommal)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Tuning menüben nincs ékezet
« Dátum: 2012. Február 24. - 13:57:56 »
0 Show voters
hy!
Használom ezt a bizonyos tuning menüt és nem is volt vele baj 0.3c-n
0.3d az a baj hogy az ékezetes betûket nem jeleníti meg
Gondoltam rá hogy az inc- nem jó
 
#include <F_Menu>

 
Ötlet ?
A képen látszik a probléma
\"ezazazz_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Köszönöm!

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Tuning menüben nincs ékezet
« Válasz #1 Dátum: 2012. Február 24. - 14:02:33 »
0 Show voters
A fixchars.inc el próbáltad már ?

Tuning menüben nincs ékezet
« Válasz #2 Dátum: 2012. Február 24. - 14:06:05 »
0 Show voters
van az F_Menu.inc -ben egy ilyen rész:
new bool:AKeyPressed[MAX_PLAYERS];
new F_HoldKeyt[MAX_PLAYERS];
static chlist[][0]={
\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\",
    \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",
    \"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\",
    \"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",
    \"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",
    \"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",
    \"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",
\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",
\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"
};
Talán a scriptben az ékezeteket azokra a jelekre át
kellene irni amik ott vannak.
Ha úgy van megcsinálva akkor próbáld meg átirni rendes \"á,é,û,õ,ó,ü,ö,ú\" betûkre.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Február 24. - 14:08:36 )

Nyiss egy új szöveges dokumentumot és ezt illezd bele:
 
//------------------------------------------------------------------------------
// Ez a függvénykönyvtár jaívtja a hibás magyar karaktereket a képernyõre megje-
// lenõ szövegekben (lásd GameText,TextDraw stb), tesztelve lett, és mûködik.
static chlist[][0]={
\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\",
    \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",
\"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\",
\"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",
\"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",
\"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",
\"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",
\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",
\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"
};
stock fixchars_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
return GameTextForPlayer(playerid,FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForPlayer fixchars_GameTextForPlayer
//*******************
stock fixchars_GameTextForAll(text[],time,style)
{
return GameTextForAll(FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForAll fixchars_GameTextForAll
//*******************
stock Text:fixchars_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
return TextDrawCreate(x,y,FixGameString(text));
}
#define TextDrawCreate fixchars_TextDrawCreate
//*******************
stock Menu:fixchars_CreateMenu(const title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
return CreateMenu(FixGameString(title),columns,x,y,col1width,col2width);
}
#define CreateMenu fixchars_CreateMenu
//*******************
stock fixchars_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, const columnheader[])
{
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, FixGameString(columnheader));
}
#define SetMenuColumnHeader fixchars_SetMenuColumnHeader
//*******************
stock fixchars_AddMenuItem(Menu:menuid, column, const menutext[])
{
return AddMenuItem(menuid, column, FixGameString(menutext));
}
#define AddMenuItem fixchars_AddMenuItem
//*******************
stock fixchars_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
return TextDrawSetString(text,FixGameString(string));
}
#define TextDrawSetString fixchars_TextDrawSetString
//*******************
stock FixGameString(const string[])
{
// Tárolók létrehozása
new index,
    dest[256];
// Karakterlánc átmásolása
strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);
// Végiglépkedünk a karaktereken
for(index = 0; index < strlen(dest); index++)
{
    // Végiglépkedünk a karaktertömbön
for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++)
{
    // Ha az indexelt karakterek egyeznek
    if(dest[index] == chlist[idx][0])
    {
        // Javítjuk
        dest[index] = chlist[idx-2][0];
   }
}
}
// Visszatérés
return dest;
}

 
Mentés másként és betuk.inc
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 24. - 14:08:36 írta Yakuza™ »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Tuning menüben nincs ékezet
« Válasz #3 Dátum: 2012. Február 24. - 14:19:00 »
0 Show voters
Idézetet írta: Norby date=1330088553\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17437\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A fixchars.inc el próbáltad már ?
 
Hát úgy nem jó  :(
 

van az F_Menu.inc -ben egy ilyen rész:
new bool:AKeyPressed[MAX_PLAYERS];
new F_HoldKeyt[MAX_PLAYERS];
static chlist[][0]={
\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\",
    \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",
    \"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\",
    \"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",
    \"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",
    \"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",
    \"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",
\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",
\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"
};
Talán a scriptben az ékezeteket azokra a jelekre át
kellene irni amik ott vannak.
Ha úgy van megcsinálva akkor próbáld meg átirni rendes \"á,é,û,õ,ó,ü,ö,ú\" betûkre.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Február 24. - 14:08:36 )

Nyiss egy új szöveges dokumentumot és ezt illezd bele:
 
//------------------------------------------------------------------------------
// Ez a függvénykönyvtár jaívtja a hibás magyar karaktereket a képernyõre megje-
// lenõ szövegekben (lásd GameText,TextDraw stb), tesztelve lett, és mûködik.
static chlist[][0]={
\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\",
    \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",
\"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\",
\"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",
\"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",
\"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",
\"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",
\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",
\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"
};
stock fixchars_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
return GameTextForPlayer(playerid,FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForPlayer fixchars_GameTextForPlayer
//*******************
stock fixchars_GameTextForAll(text[],time,style)
{
return GameTextForAll(FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForAll fixchars_GameTextForAll
//*******************
stock Text:fixchars_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
return TextDrawCreate(x,y,FixGameString(text));
}
#define TextDrawCreate fixchars_TextDrawCreate
//*******************
stock Menu:fixchars_CreateMenu(const title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
return CreateMenu(FixGameString(title),columns,x,y,col1width,col2width);
}
#define CreateMenu fixchars_CreateMenu
//*******************
stock fixchars_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, const columnheader[])
{
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, FixGameString(columnheader));
}
#define SetMenuColumnHeader fixchars_SetMenuColumnHeader
//*******************
stock fixchars_AddMenuItem(Menu:menuid, column, const menutext[])
{
return AddMenuItem(menuid, column, FixGameString(menutext));
}
#define AddMenuItem fixchars_AddMenuItem
//*******************
stock fixchars_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
return TextDrawSetString(text,FixGameString(string));
}
#define TextDrawSetString fixchars_TextDrawSetString
//*******************
stock FixGameString(const string[])
{
// Tárolók létrehozása
new index,
    dest[256];
// Karakterlánc átmásolása
strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);
// Végiglépkedünk a karaktereken
for(index = 0; index < strlen(dest); index++)
{
    // Végiglépkedünk a karaktertömbön
for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++)
{
    // Ha az indexelt karakterek egyeznek
    if(dest[index] == chlist[idx][0])
    {
        // Javítjuk
        dest[index] = chlist[idx-2][0];
   }
}
}
// Visszatérés
return dest;
}

 
Mentés másként és betuk.inc
 
[/quote]
Hát ami nekem van F menu inc abba nincs ilyen rész
Régebben próbáltam már 1-2 F_menu inc-t úgy emlékszem nem voltak jók
Az fs-be rendes ékezetes betûkkel van írva
pl:
 
    F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Kipufogók\");
    F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Elsõ lökhárítók\");
    F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Hátsó lökhárítók\");
    F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Tetõk\");
    F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Szélterelõk\");

 
De kipróbálom amit mondtál
tehát gondolom akkor bekéne írni a fs-hez hogy
#include <betuk> -et is


Megoldottam azért köszi !
Zárok !!!..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 25. - 21:23:13 írta <[Lu$ta]> »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal