Szerző Téma: 2 gond  (Megtekintve 611 alkalommal)

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
2 gond
« Dátum: 2010. szeptember 15. - 22:23:55 »
0 Show voters
hali.
scriptembe ma beépitettem a skin/poz mentést.
ugyebár disconnectnél:
 
dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));

 
meg van poz mentés:
 
GetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid]
  • , PlayerInfo[playerid][y], PlayerInfo[playerid][z]);

dini_FloatSet(file, \"X\", PlayerInfo[playerid]
  • );

dini_FloatSet(file, \"Y\", PlayerInfo[playerid][y]);
dini_FloatSet(file, \"Z\", PlayerInfo[playerid][z]);
dini_FloatSet(file, \"A\", PlayerInfo[playerid][a]);
dini_IntSet(file, \"Int\", GetPlayerInterior(playerid));

 
connectnél/loginnál:
 
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));

 
és
 
if(dini_Float(file, \"X\") == 0 && dini_Float(file, \"Y\") == 0 && dini_Float(file, \"Z\") == 0) return 1;
         SetPlayerPos(playerid, dini_Float(file, \"X\"), dini_Float(file, \"Y\"), dini_Float(file, \"Z\"));
         SetPlayerFacingAngle(playerid, dini_Float(file, \"A\"));
         SetPlayerInterior(playerid, dini_Int(file, \"Int\"));

 
nostehát. problémáim:
-elmenti a skint és látszik is a nyoma a játékos dini fájljában.
-elmenti a pozt és látszik is a nyoma szintén.
loginkor mikor beconnectelek és ugye nekem a reg ugyvan megcsinva hogy
a requestclassnál van egy camerapos és akkor beirom a jelszot
és nem spawnol le. nekem kell le spawnolnom. de ha lespawnolok shiftel akkor nem oda rak hanem a kezdõhelyre.
skint meg nem állitja be -.-
pedig ez rohadtulde logikus h igy kéne mennie.
ötlet? tipp tanács?  ::| :dodge:
elõre is köszönöm  :laugh:
zsoma
[ ChuckNorris: Code tagek használata kötelezõ! ]
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 15. - 22:36:45 írta ChuckNorris »

2 gond
« Válasz #1 Dátum: 2010. szeptember 15. - 22:40:54 »
0 Show voters
Legközelebb kérlek ne nekem keljen beírni a code tageket.
Különben szerintem
 
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
if(dini_Float(file, \"X\") == 0 && dini_Float(file, \"Y\") == 0 && dini_Float(file, \"Z\") == 0) return 1;
         SetPlayerPos(playerid, dini_Float(file, \"X\"), dini_Float(file, \"Y\"), dini_Float(file, \"Z\"));
         SetPlayerFacingAngle(playerid, dini_Float(file, \"A\"));
         SetPlayerInterior(playerid, dini_Int(file, \"Int\"));

 
Ez a rész nem connencthez kéne rakni vagy a reqestclasshoz hanem az  OnPlayerRequestSpawn(playerid)
hez.
 
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
if(dini_Float(file, \"X\") == 0 && dini_Float(file, \"Y\") == 0 && dini_Float(file, \"Z\") == 0) return 1;
         SetPlayerPos(playerid, dini_Float(file, \"X\"), dini_Float(file, \"Y\"), dini_Float(file, \"Z\"));
         SetPlayerFacingAngle(playerid, dini_Float(file, \"A\"));
         SetPlayerInterior(playerid, dini_Int(file, \"Int\"));
return 1;
}

 
E:
Ja igen a magyarázat: Az OnPlayerRequestClass és az OnPlayerConnect -nél nem tudod megváltoztatni a játékos pozícióját hisz még le se spawnolt. Az OnPlayerRequestSpawn akkor fut le amikor a játékos megpróbál spawnolni.(Tehát lenyomja a shiftet vagy a Spawn gombot.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 15. - 22:45:48 írta ChuckNorris »

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
2 gond
« Válasz #2 Dátum: 2010. szeptember 16. - 07:52:59 »
0 Show voters
bocsi ::|
legközelebb nem hagyom ki  :D
az a gond h azt csináltam amit mondtál, de mégsemjó :amazed: ???

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal