if(OneHit[playerid] == 0) {OneHit[playerid] = 1; // a játékos belépett a dm re} else if(OneHit[playerid] == 1) {OneHit[playerid] = 0;//a játékos újra beírta a parancsot belépés után, akkor lépjen ki.
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && OneHit[playerid] == 1) { // ha a játékost megsebezte egy játékos és ha egylövés módba vanSetPlayerHealth(playerid, 0);}
CMD:dm(playerid, params[]){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 0){//ide a poziciót, ahova rakja. SetPlayerPos(...//SetPlayerInterior... csak ha szükségesSetPVarInt(playerid, \"dm\", 1);ResetPlayerWeapons(playerid);GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250);SendClientMessage(playerid, -1, \"El lettél teleportálva a DM zónába! Ha egyszer meglõnek meghalsz!\");}else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\");}return 1;}public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1){SetPlayerHealth(damagedid, 0.0);}return 1;}public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ){//ide ugyanazt a poziciót, amit följebb raktál. SetPlayerPos(...SendClientMessage(playerid,-1, \"Meghaltál, ezért vissza lettél helyezve a DM zónába!\");return 1;}CMD:dmki(playerid, params[]){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1){//ide azt a poziciót ahova rakja miútán kilépett SetPlayerPos(...//interiort, csak ha szükségesSetPVarInt(playerid, \"dm\", 0);ResetPlayerWeapons(playerid);SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM zónából!\");}else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\");}return 1;}
CMD:dm(playerid, params[]){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 0){//ide a poziciót, ahova rakja. SetPlayerPos(...//SetPlayerInterior... csak ha szükségesSetPVarInt(playerid, \"dm\", 1);ResetPlayerWeapons(playerid);GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250);SendClientMessage(playerid, -1, \"El lettél teleportálva a DM zónába! Ha egyszer meglõnek meghalsz!\");}else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\");}return 1;}public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1){SetPlayerHealth(damagedid, 0.0);}return 1;}public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ){//ide ugyanazt a poziciót, amit följebb raktál. SetPlayerPos(...SendClientMessage(playerid,-1, \"Meghaltál, ezért vissza lettél helyezve a DM zónába!\");return 1;}CMD:dmki(playerid, params[]){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1){//ide azt a poziciót ahova rakja miútán kilépett SetPlayerPos(...//interiort, csak ha szükségesSetPVarInt(playerid, \"dm\", 0);ResetPlayerWeapons(playerid);SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM zónából!\");}else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\");}return 1;} tessék, remélem érthetõ.
#include <a_samp>#include <zcmd>CMD:dmki(playerid){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te egyetlen DM-ben sem vagy bent!\"); SetPVarInt(playerid, \"dm\", 0); ResetPlayerWeapons(playerid); SpawnPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM zónából!\"); return 1;}CMD:dm(playerid){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\");//ide a poziciót, ahova rakja. SetPlayerPos(... //SetPlayerInterior... csak ha szükséges SetPVarInt(playerid, \"dm\", 1); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250); SendClientMessage(playerid, -1, \"El lettél teleportálva a DM zónába! Ha egyszer meglõnek meghalsz!\"); return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1){ ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250);switch(random(3)){ case 0: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (1.-t) case 1: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (2.-at) case 2: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (3.-at)}}return 1;}public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid){if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1){ SetPlayerHealth(damagedid, 0);} return 1;}