Szerző Téma: dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(  (Megtekintve 886 alkalommal)

dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Dátum: 2011. április 20. - 21:43:01 »
0 Show voters
Sziasztok!!!
a cim mindent elmondt.
Segítsetek:(
 

#include <a_samp>
forward lvdmchekpoint(playerid);
forward joinDM(playerid);
forward exitDM(playerid);
new lvdm,lvdmjoin,lvdmexit, lvbeirtak;
new eWep[MAX_PLAYERS][13][2];
#define SavePlayerWeapons(%1) \\
for(new usualy = 0; usualy < 13; usualy++) GetPlayerWeaponData(%1, usualy, eWep[%1][usualy][0], eWep[%1][usualy][1])
#define LoadPlayerWeapons(%1) ResetPlayerWeapons(%1);\\
for(new usualy = 0; usualy < 13; usualy++) GivePlayerWeapon(%1,eWep[%1][usualy][0], eWep[%1][usualy][1])
static dmid[MAX_PLAYERS]={1};
 
//--------------------------------------------------
public lvdmchekpoint(playerid)//chekpoint megjelenités
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,1898.8331, 2314.3550, 10.8203, 5.0); // Ez a CP
SetPVarInt(playerid, \"CP\", lvdm);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
  SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Megjelent az Lv-dm Lehet jeletkezni!!.\");
      lvdmjoin=SetTimer(\"joinDM\",60000, true);//1percig jelenik meg a checkpoint.
  return i;
}
return 1;
}
public joinDM(playerid) //Belépés dmbe
{
if(lvbeirtak <= 0)// ide majd 1 est irj
{
KillTimer(lvdm);
KillTimer(lvdmjoin);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Nem indult ell az Lv-dm!!!.\");
}
else if(dmid[playerid]==1)
{
    SavePlayerWeapons(playerid);
OnPlayerSpawn(playerid);
KillTimer(lvdm);
KillTimer(lvdmjoin);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Elindult az Lv-dm!!.\");
GivePlayerWeapon(playerid,31,50000);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
lvdmexit=SetTimer(\"exitDM\",60000, true);//Checkpoint 1 perc után kirak a dm-bõl.
  }
}
public exitDM(playerid) //kilpés dmbe
{
    if(dmid[playerid]==1)
{
    LoadPlayerWeapons(playerid);
    KillTimer(lvdmexit);
    SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Vége van az Lv-dmnek!!.\");
SetPlayerPos(playerid,1898.8331, 2314.3550, 10.8203); // kirakás dm böl pozició
dmid[playerid] = 0;
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
eWep[playerid][0] = 0;
eWep[playerid][1] = 0;
}
dmid[playerid] = 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
lvdm = SetTimer(\"lvdmchekpoint\",60000, true);//Csatlakozás után 1percel jelenik meg a checkpoint
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(dmid[playerid] == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,2259.2493,590.0903,7.7802); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszerû spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél ;)
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
OnPlayerSpawn(playerid);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/join\", true) == 0)
{
     if (GetPVarInt(playerid, \"CP\") == lvdm)//lvdm helye
     {
                   dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
                   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Dm-re jelentkeztél!!!\");// szöveget átírhatod.
                   lvbeirtak++;
     }
     else
     {
               SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Itt nem tudsz jelentkezni!\");// szöveget átírhatod.
     }
     return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"CP\") == lvdm)//lvdm helye
    {
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Dm-re Jelentkezéshez Ird:/join Parancsot!!!\");
    }
    return 1;
}

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Válasz #1 Dátum: 2011. április 20. - 21:46:54 »
0 Show voters

dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Válasz #2 Dátum: 2011. április 20. - 22:32:56 »
0 Show voters
de ebbe nem találtam hogy ha valaki meghal hova rakja vagy én vok vak :(

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Válasz #3 Dátum: 2011. április 22. - 20:11:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: kriszrap date=1303331576\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7627\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de ebbe nem találtam hogy ha valaki meghal hova rakja vagy én vok vak :(
 
Nem vagy vak. Ebbe a leírásba tényleg nincs leírva.  :D


http://sampforum.hu/index.php?topic=3967.0
Ebbe viszont szépen le van írva.  ;)

dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Válasz #4 Dátum: 2011. április 23. - 21:18:29 »
0 Show voters
már tom hogy mi a baj van nekem randomspwnom a modomba:( és bezavarneki.
szerk.:
Spawnolás megoldva!!:D
Hogy lehet kikapcsolni azt hogy ha meghal a játékos akkor ne játsza le az animációt vagy mit.
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 25. - 23:01:06 írta kriszrap »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal