#include <a_samp>new Float:Spawn[1][4] ={{300.0,-306.2171,1540.6781,75.5625}//adatok};stock bool:IsPlayerInSpawnZone(playerid){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Spawn[0][0], Spawn[0][1], Spawn[0][2], Spawn[0][3])) return true;//Ha spawnon van akkor igaz leszelse return false;// ha nem akkor hamis}forward NoDM();public OnGameModeInit(){// ................SetTimerEx(\"NoDM\", 1000, true, \"i\");// beállítjuk a timertreturn 1;}public OnPlayerConnect(playerid){SendClientMessage(playerid, -1, \"A Spawn 300 méteres körzetében TILOS a lövöldözés!\");return 1;}public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)// Ha sikerül kijátszani a timert(mint nekem S** modban ){if(IsPlayerInSpawnZone(playerid) == true)// ha spawn zónában van{ SendClientMessage(playerid, -1, \"Spawnon nem lövöldözünk!\"); SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0); // ide rakhatsz AJ-t, Warn, vagy amit akarsz return 0;//ilyenkor NEM sebez a golyó }return 1;//}public NoDM(){for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)// mindenkit megnézünk{ if(IsPlayerInSpawnZone(i) == true)// Ha Spawnon van az illető { if(GetPlayerWeapon(i) != 0)// és a \"fegyvere\" nem a keze { SetPlayerArmedWeapon(i, 0);// akkor átállítjuk a kezére (na ez értelmes mondat volt ) } }}}
public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 300.0, -306.2171,1540.6781,75.5625)) { SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0); } return 1;}
ennél sokkal egyszerűbb.... public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 300.0, -306.2171,1540.6781,75.5625)) { SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0); } return 1;} és ha lőni akar a player akkor kiír neki egy üzenetet[/quote] [/quote]De amit én írtam az teljes
és ha lőni akar a player akkor kiír neki egy üzenetet[/quote] [/quote]De amit én írtam az teljes
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 300.0, -306.2171,1540.6781,75.5625)) {SetPlayerHealth(damagedid, 100.0);SendClientMessage(playerid, -1, \"Spawnzónában tilos lövöldözni!\");}return 1;}
kivéve, ha a sebzettnek nem 100 volt az élete.
CreateDynamicRectangle()forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);