Olvasd el a kódok mellett szereplõ megjegyzéseket is.Igaza van. Nem tartalmaz a leírás fegyver mentést majd betöltést részt.
Mentésrõl szó sem volt olvasd el mit írt.Akkor nem tudod értelmezni amit írt. Vagy én nem ? :o
az OnPlayerSpawn függvénynél kell neki odaadni a fegyókat, a kommenteknek megfelelõ résznél.
Sziasztok azt hogy lehet meg csinálni ha belépsz a dmbe akkor kapsz fegyvert és ha kilépsz vissza kpjad az eredeti fegyvereket:D elöre is kösz
[/quote]
Szerintem ha belép a DM-be, kap fegyvereket... Ha kilép, akkor pedig a belépés elõtti fegyvereit, kapja vissza.
Tehát el kell menteni a fegyvereit a belépés elõtt, hogy kilépésnél vissza tudja kapni.
az eredeti fegyvereket:D elöre is köszha mentéssel kérte volna azt így kellett volna írni:
az eredeti fegyvereid:D elöre is kösz
[/quote]
Csak azért gondolod, hogy mentéssel kérte, mert általában úgy kérik.
Mindegy.
Mentéssel itt van mentés nélkül feljebb.
Tedd a következoket:
Másold az alábbi kódot a játékmódod elejére:
new eWep[MAX_PLAYERS][13][2];
#define SavePlayerWeapons(%1) \\
for(new usualy = 0; usualy < 13; usualy++) GetPlayerWeaponData(%1, usualy, eWep[%1][usualy][0], eWep[%1][usualy][1])
#define LoadPlayerWeapons(%1) ResetPlayerWeapons(%1);\\
for(new usualy = 0; usualy < 13; usualy++) GivePlayerWeapon(%1,eWep[%1][usualy][0], eWep[%1][usualy][1])
A játékmódod OnPlayerConnect függvényéhez írd ezt:
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
eWep[playerid][0] = 0;
eWep[playerid][1] = 0;
}
Majd ha ezzel megvagy, használd egészséggel a két új funkciót.
SavePlayerWeapons(playerid);
A DM-be való belépéskor míg a
LoadPlayerWeapons(playerid);
/exitdm parancsnál.
Így visszakapjam majd a fegyvereit.
[/quote]