// This is a comment// uncomment the line below if you want to write a filterscript//#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#include <zcmd> //Includenew IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása.new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok.#define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze.#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}#elsemain(){print(\"\\n----------------------------------\");print(\" Blank Gamemode by your name here\");print(\"----------------------------------\\n\");}#endifpublic OnGameModeInit(){// Don\'t use these lines if it\'s a filterscriptSetGameModeText(\"Blank Script\");AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);return 1;}public OnGameModeExit(){return 1;}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);return 1;}public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez!{IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk.IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0;return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl.{IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is.IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja.{if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.{SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYESendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!return 1;}if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.{SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYESendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -treturn 1;}return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){return 1;}public OnVehicleSpawn(vehicleid){return 1;}public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid){return 1;}public OnPlayerText(playerid, text[]){return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ CMD:dm(playerid, params[]) { if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\"); //Ha a Játékos már DM -ben van akkor if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\"); //A dialog kijelenése és a választása return 1; } CMD:exitdm(playerid, params[]) //A killépési parancs! { new string[600],pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); if(IsPlayerInDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet. if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet. if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\"); if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\"); IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0) IsPlayerInDM[playerid] = 0; //A játékost killéptetjük a DM zonából vagyis már nincs benne. format(string, sizeof(string), \"Játékos %s killépet a DM Zónábol! (/exitdm)\", pname); //Elküldi mindenkinek az üzenetet. SendClientMessageToAll(0x00FF00, string); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Sikeresen killéptél a DM Zónábol!\"); //Elküldi a játékosnak, hogy killépet a DM -zónából. SetPlayerPos(playerid, SPAWNOLÁSA); return 1; } return 0;}public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){return 1;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){return 1;}public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate){return 1;}public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid){return 1;}public OnRconCommand(cmd[]){return 1;}public OnPlayerRequestSpawn(playerid){return 1;}public OnObjectMoved(objectid){return 1;}public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid){return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){return 1;}public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid){return 1;}public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid){return 1;}public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2){return 1;}public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row){return 1;}public OnPlayerExitedMenu(playerid){return 1;}public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid){return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){return 1;}public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success){return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){return 1;}public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid){return 1;}public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid){return 1;}public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid){return 1;}public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid){return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_CSAPAT) //A dialog neve amit létrehoztunk a belépésnél. { if(response) { if(listitem == 0) //Rendõr Csapata { SetPlayerPos(playerid, POZICÍÓ); //IDE A POZíCÍTÓ AHOVÁ TEGYE A JÁTÉKOST A RENDÕRÕKNEK! IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1; } if(listitem == 1) //Bünõzõ Csapat { SetPlayerPos(playerid, POZÍCIÓ); //IDE AZ A POZíCÍÓ AHOVÁ TEGYE A BÜNÕZÕKET! IsPlayerInDM[playerid] == 1; } } }return 1;}public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source){return 1;}
D:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(61) : warning 215: expression has no effectD:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : error 017: undefined symbol \"cmd_dm\"D:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase4 Errors. [/quote]
#include < zcmd >#define DIALOG_CSAPAT 1new DM[MAX_PLAYERS];
DM[playerid] = 0;
CMD:dm(playerid){ if(dm[playerid] == 1 || dm[playerid] == 2) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már bent vagy egy DM zónában!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\"); return 1;}CMD:exitdm(playerid){ new string[128], pName[24]; GetPlayerName(playerid, pName, 24); if(dm[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy bent 1 DM zónában se!\"); dm[playerid] == 0; format(string, sizeof(string), \"%s nevû játékos kilépett a DM zónából! (/exitdm)\", pName); SendClientMessageToAll(0x00FF00, string); return 1;}
if(dialogid == 1){ if(response) { if(listitem == 0) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); dm[playerid] = 1; } if(listitem == 1) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); dm[playerid] = 2; } }}
// This is a comment// uncomment the line below if you want to write a filterscript//#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#include < zcmd >#define DIALOG_CSAPAT 1new IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása.new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok.#define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze.new DM[MAX_PLAYERS];#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" Blank Filterscript by your name here\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}#elsemain(){print(\"\\n----------------------------------\");print(\" Blank Gamemode by your name here\");print(\"----------------------------------\\n\");}#endifpublic OnGameModeInit(){// Don\'t use these lines if it\'s a filterscriptSetGameModeText(\"Blank Script\");AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);return 1;}public OnGameModeExit(){return 1;}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);return 1;}public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez!{IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk.IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0;DM[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl.{IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is.IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0;DM[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja.{if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.{SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYESendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!return 1;}if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.{SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYESendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -treturn 1;}return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){return 1;}public OnVehicleSpawn(vehicleid){return 1;}public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid){return 1;}public OnPlayerText(playerid, text[]){return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){CMD:dm(playerid){if(dm[playerid] == 1 || dm[playerid] == 2) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már bent vagy egy DM zónában!\");ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\");return 1;}CMD:exitdm(playerid){new string[128], pName[24];GetPlayerName(playerid, pName, 24);if(dm[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy bent 1 DM zónában se!\");dm[playerid] == 0;format(string, sizeof(string), \"%s nevû játékos kilépett a DM zónából! (/exitdm)\", pName);SendClientMessageToAll(0x00FF00, string);return 1;} return 0;}public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){return 1;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){return 1;}public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate){return 1;}public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid){return 1;}public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid){return 1;}public OnRconCommand(cmd[]){return 1;}public OnPlayerRequestSpawn(playerid){return 1;}public OnObjectMoved(objectid){return 1;}public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid){return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){return 1;}public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid){return 1;}public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid){return 1;}public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2){return 1;}public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row){return 1;}public OnPlayerExitedMenu(playerid){return 1;}public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid){return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){return 1;}public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success){return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){return 1;}public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid){return 1;}public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid){return 1;}public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid){return 1;}public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid){return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == 1){if(response){if(listitem == 0){SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);dm[playerid] = 1;}if(listitem == 1){SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);dm[playerid] = 2;}}}return 1;}public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source){return 1;}