Sziasztok!!Találkoztatok olyannal hogy Disconnect a tömböket valamiért nem nullázza le a tömböket??Nem lehet nagyon elrontani egy ilyen dolgot:DVan ötlet miért??
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){if(pInfo[playerid][foglalt] == 1){ if(pInfo[playerid][felvesz] == 1 || pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][felvesz] == 1) { new string[500]; if(pInfo[playerid][hivo] == playerid) { format(string,sizeof string,\"A Hivó letette a telefont.\"); SendClientMessage(pInfo[playerid][hivofel], COLOR_YELLOW, string); format(string,sizeof string,\"letetted a telefont.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); KillTimer(AktivHivasTimer[playerid]); pInfo[playerid][foglalt] = 0; // nem foglalt nekem is pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][foglalt] =0; // nem meg neki is pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][felvesz] = 0; // hivofel felveszt nullázuk pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivofel] = -1; pInfo[playerid][hivo] = -1; pInfo[playerid][hivofel] = -1; }else{ // másik fél nem hívó format(string,sizeof string,\"Hívott letette a telefont \"); SendClientMessage(pInfo[playerid][hivo], COLOR_YELLOW, string); format(string,sizeof string,\"letetted a telefont.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); KillTimer(AktivHivasTimer[pInfo[playerid][hivofel]]); pInfo[playerid][foglalt] = 0; // nem foglalt nekem is pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][foglalt] = 0; // nem meg neki is pInfo[playerid][felvesz] = 0; pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivofel] = -1; pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivo] = -1; } }}if(pInfo[playerid][pWeaponkezbeid] !=0 || pfInfo[playerid][frakciobavan]==0 )// kezében van fegyver és nem vok szolgálatba{new weapons[13][2],query[100];for (new i = 0; i < 13; i++){ GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); if(weapons[0] == pInfo[playerid][pWeaponkezbeid]) { pInfo[playerid][pWeaponAmmo][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]] = weapons[1]; break; }}format(query, sizeof(query), \"UPDATE `fegyverek` SET slot%d=\'%d %d\' WHERE jatekosnev=\'%s\'\",pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot],pInfo[playerid][pWeaponid][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]],pInfo[playerid][pWeaponAmmo][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]],jatekosnev(playerid));mysql_query(query);} businessid[playerid] = 0;busy[playerid] = 0;pInfo[playerid][login] = 0;pInfo[playerid][penztarca]=0;pInfo[playerid][skin]=0;pInfo[playerid][gangid]=0;pInfo[playerid][admin]=0;pInfo[playerid][teltulaj]=0;pInfo[playerid][telszam]=0;pInfo[playerid][telegyenleg]=0;pInfo[playerid][hivofel] = -1; pInfo[playerid][hivo] = -1; pInfo[playerid][felvesz] = 0; pInfo[playerid][foglalt] = 0; pfInfo[playerid][frakcioid]= 0;pfInfo[playerid][frakcioszint]=0;pfInfo[playerid][frakciobavan]=0;pfInfo[playerid][frakcioskin] = 0;pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0;pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=0;// ezzel volt igazából baj pBInfo[playerid][bankszamlaszam]=0; pBInfo[playerid][bankosszeg]=0; pInfo[playerid][frakciojarmuben] = -3; pInfo[playerid][pWeaponkezbeid]=0; pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot] = 0; return 1;}CMD:kov(playerid,parmas[]){if(pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]==1)// itt a lényeg{if(pfInfo[playerid][frakcioid] == 1){ pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]+1; if(pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] < sizeof(orfkskin)) { fskinchange(playerid,pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]); }else{ pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=0; fskinchange(playerid,pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]); }}}return 1;}format(query, sizeof(query), \"SELECT frakcioid,level,skin FROM `frakcio` WHERE `name` = \'%s\'\",jatekosnev(playerid)); mysql_query(query); mysql_store_result(); mysql_fetch_row(line); if(mysql_num_rows() != 0) { sscanf(line,\"p<|>ddd\",pfInfo[playerid][frakcioid],pfInfo[playerid][frakcioszint],pfInfo[playerid][frakcioskin]); pfInfo[playerid][frakciobavan]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] =0;// itt mondjuk 0 zom de ha itt nem rakom be akkor nem nulláz disconnectnél }else{ pfInfo[playerid][frakcioid]= 0; pfInfo[playerid][frakcioszint]=0; pfInfo[playerid][frakciobavan]=0; pfInfo[playerid][frakcioskin]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] =0; // és itt is } mysql_free_result();lehet ez is kell nektek:fskinchange(playerid,skinsor){if(pfInfo[playerid][frakcioid] == 1){pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] = skinsor;SetPlayerSkin(playerid,orfkskin[skinsor]);SetPlayerFacingAngle( playerid, 90);SetPlayerPos(playerid,1552.745361, -1681.317504, -6.737500);SetPlayerCameraPos(playerid, 1550.152709, -1681.172485, -6.737500); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1550.152709, -1681.172485, -6.737500); TogglePlayerControllable(playerid,0);}return 1;}
onplayerconnectnél nem nullázok . miért kéne?