Szerző Téma: Dinivel hogy lehet scriptfileba név.init létrehozni?  (Megtekintve 591 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Dinivel hogy lehet scriptfileba név.init létrehozni?
« Dátum: 2011. november 26. - 22:54:51 »
0 Show voters
azt szeretném hogy a szerveren lenne mindenkinek scriptfilesban egy fájl ja és mindent tudnék menteni pls scoret pénzt és pozíciót ja és légy szíves csinálnátok nekem egy példát hogy felmegyek a szerverre egybõl legyen nekem egy fájlom és a scoremat és az életemet mentse el és connectnél töltse be Köszönöm

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Dinivel hogy lehet scriptfileba név.init létrehozni?
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 26. - 23:43:51 »
0 Show voters

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Dinivel hogy lehet scriptfileba név.init létrehozni?
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 27. - 00:23:36 »
0 Show voters
ismerem de nem sikerült már azért irtam ki a kérdést

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Dinivel hogy lehet scriptfileba név.init létrehozni?
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 27. - 01:26:26 »
0 Show voters
Itt egy példa: (Nem én írtam)
[pawn]#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
//Score Saver
new string[128], PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(string, sizeof(string), \"Scores/%s.ini\", PlayerName);
if(fexist(string))
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(string, \"Score\"));
}
else
{
dini_Create(string);
dini_IntSet(string, \"Score\", 0);
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new string[128], PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(string, sizeof(string), \"Scores/%s.ini\", PlayerName);
if(fexist(string))
{
dini_IntSet(string, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
}
else
{
dini_Create(string);
dini_IntSet(string, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
}
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal