PlayerInfo[playerid][X][info] = dini_Int(File,\"X\", GetPlayerPos(playerid));PlayerInfo[playerid][Y][info] = dini_Int(File,\"Y\", GetPlayerPos(playerid));PlayerInfo[playerid][Z][info] = dini_Int(File,\"Z\", GetPlayerPos(playerid));
new Float:X, Float:Y, Float:Z; //Új float értékek a játékos X,Y,Z koordinátáihozGetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); //lementi a játékos jelenlegi kordinátáit X,Y,Z float-os változókbadini_FloatSet(File,\"PosX\",X); //menti az Xdini_FloatSet(File,\"PosY\",Y); //menti az Ydini_FloatSet(File,\"PosZ\",Z); //menti a Z kordinátá az értékbe (azért külön külön mert szerintem könnyebb majd felhasználni így beolvasásnál)
dini_Float(File, \"PosX\", 0);dini_Float(File, \"PosY\", 0);dini_Float(File, \"PosZ\", 0); SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name); format(File, sizeof(File), \"/Players/%s.ini\",Name); if(!dini_Exists(File)) { } else { dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); dini_IntSet(File, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); new Float:X, Float:Y, Float:Z; //Új float értékek a játékos X,Y,Z koordinátáihoz GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); //lementi a játékos jelenlegi kordinátáit X,Y,Z float-os változókba dini_FloatSet(File,\"PosX\",X); //menti az X dini_FloatSet(File,\"PosY\",Y); //menti az Y dini_FloatSet(File,\"PosZ\",Z); //menti a Z kordinátá az értékbe (azért külön külön mert szerintem könnyebb majd felhasználni így beolvasásnál)}}
public OnPlayerSpawn(playerid){ new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); format(File, sizeof(File), \"/Players/%s.ini\",Name); if(!dini_Exists(File)) { dini_Create(File); dini_IntSet(File, \"Skin\", 0); dini_IntSet(File, \"Money\", 0);dini_Float(File, \"PosX\");dini_Float(File, \"PosY\");dini_Float(File, \"PosZ\");SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Skin\"));GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(File, \"Money\"));} else { SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Skin\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(File, \"Money\"));}return 1;}
if(!dini_Exists(File)) {
SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);