stock SetLevel(playerid, level){ //ugyebár új fájl formázás meg minden SetPlayerScore(playerid, level); dini_IntSet(file, \"Level\", level);// \"Level\" helyére ami neked a szintet menti}
stock Mentes(playerid){ new str[128]; new name[24]; GetPlayerName(playerid, name,sizeof(name)); format(str,sizeof(str), \"mappa/%s.ini\", name); //mentés cuccaid pl.: dini_IntSet(str, \"Level\", GetPlayerScore(playerid));}//és ezután amit már megírtam átalakítva:stock SetLevel(playerid, level){ SetPlayerScore(playerid, level); Mentes(playerid);}
de gondolom nem csak a szintet akarja elmenteni, mert nem konkrétan ezt írta le, a setlevel csak egy példa volt.[/quote]halkan megjegyezném: //mentés cuccaid pl.: dini_IntSet(str, \"Level\", GetPlayerScore(playerid)); [/quote]énis csak példaként használtam szerintem is épp elég kilépéskor menteni, de hát nem tanácsot kérd erre hanem hogy hogy oldhatná meg szóval ezt haggyuk rá
//mentés cuccaid pl.: dini_IntSet(str, \"Level\", GetPlayerScore(playerid)); [/quote]énis csak példaként használtam szerintem is épp elég kilépéskor menteni, de hát nem tanácsot kérd erre hanem hogy hogy oldhatná meg szóval ezt haggyuk rá
RP szerver dinivel .. ?