GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Zsoma - 2010. augusztus 16. - 19:37:07

Cím: Dini hiba
Írta: Zsoma - 2010. augusztus 16. - 19:37:07
hi.
tnap v tnap elött irtam egy olyan help kérést
hogy elmentek vmit egy playerfileba, pl ha van munkája.
nos elmenti a dini a fájlba h vanmunka 1 meg minden le is ellenöriztetem vele ha pl
kilépek a szerorol meg vissza akkor ugye betudja olvasni hogy van munkája.
VISZONT!! ha leállitom  a szerot meg vissza, akkor már nem ismeri föl..
nemtom mennyire érthetöen irtamle aki tudjon kérem segitsen :\\ :D
köszi elöre is.
zsoma
Cím: Dini hiba
Írta: maark - 2010. augusztus 17. - 19:16:34
Nekem is hasonló hibám van :S
Egy ideig tárolja meg minden de egyszercsak hopp! lenullázza
Cím: Dini hiba
Írta: jana4 - 2010. augusztus 17. - 19:19:58
Ha FS-be van és nem a server.cfg-bõl olvasta be a szkriptet, akkor inditsd el.

ha pedig a server.cfg-bõl inditotta el a szkriptet akkor... nem is tudom... restart?  :idea:


pontosan énsem tudom
Cím: Dini hiba
Írta: Zsoma - 2010. augusztus 17. - 20:51:21
nemnem, a modba van beirva a parancs.
 
   new file[256];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(strcmp(cmdtext,\"/munkafelvesz\", true) == 0)
{
    PlayerInfo[playerid][Munka] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/Felhasznalok/%s.ini\",name);
if(fexist(file))
{
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file,\"Munka\", 1);
}
    SendClientMessage(playerid,RED,\"Sikeresen felvetted a munkádat!\");
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/vanmunka?\", true) == 0)
{
    if (PlayerInfo[playerid][Munka] == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Igen, neked már van munkád!\");
        return 1;
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,RED,\"Nem, neked nincs még munkád!\");
   return 1;
}
}

 
sablon parancs, értelme nincs :D
más valaki esetleg?  :amazed:
Cím: Dini hiba
Írta: SubZero - 2010. augusztus 18. - 00:40:44
Ilyen hibám sajnos nekem is van, szerver leállításnál/újraindításnál viszont valamiért az adatok ugye elvesznek, és utána menti az adatokat ami már elveszett ezért végülis a semmit menti el, ezt én csak úgy tudtam orvosolni, hogy írtam 1 /gmx parancsot amibe restart elõtt a playereknek menti az adatait. Ha valaki tudna jobb megoldást az nekem is jól jönne... :shy: