Elõször is szükséged lessz egy fájlkezelõre(Dini, Fini, Yini, dfile stb)
Most elmagyarázom a dfile-t.
#include <dfile>
#define jarmuvek \"%s.ini\" // ez a fájl ahova menteni fogja.Ebben az esetben, scriptfiles/név.ini
A /mycar parancsod alá:
new pvehicle, pName[MAX_PLAYER_NAME], fstr[MAX_PLAYER_NAME + 4]; // ez a string a játékos nevének a számának a karaktere + 4 (.ini)
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(fstr, sizeof(fstr), jarmuvek, pName);
pvehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); // a játékos jármûvének az id ja.
dfile_Create(fstr); //Létrehozzuk a file-t.
dfile_Open(fstr); // Megnyitjuk a file-t.
dfile_WriteInt(\"ID\", pvehicle);
dfile_SaveFile();
dfile_CloseFile();
Ha a játékos beírja a /car213 parancsot:
new pName[MAX_PLAYER_NAME], fstr[MAX_PLAYER_NAME + 4], pveh, Float:px, Float:py, Float:pz, pvehid, Float:pa;
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pa);
format(fstr, sizeof(fstr), jarmuvek, pName);
dfile_Open(fstr); // Megnyitjuk a file-t.
pvehid = dfile_ReadInt(\"ID\");
dfile_CloseFile();
pveh = CreateVehicle(pvehid, px, py, pz, pa, 0, 0, 6000);
PutPlayerInVehicle(playerid, pveh, 0);