#include <a_samp>#include <zcmd>#include <sscanf2>#include <dini>new levelfile[50];#define Szint_1 1#define Szint_2 2#define Szint_3 3 CMD:setlevel(playerid, params[]){ if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new PID, level, name[MAX_PLAYER_NAME]; if(sscanf(params, \"ui\", PID, level)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /Setlevel <ID/Név> <Szint>\"); if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz ID/Név!\"); if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Magadnak nem adhatsz szintet!\"); if(level < 0 || level > 3) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"A szint csak 1-3 között lehet!\"); SetPVarInt(PID, \"Rotakapa\", level); GetPlayerName(PID, name, MAX_PLAYER_NAME); format(levelfile, sizeof(levelfile), \"/levelfl/%s.ini\", name); if(!dini_Exists(levelfile)) { dini_Create(levelfile); dini_IntSet(levelfile, \"Szint\", level); } } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy RCON admin!\"); return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); format(levelfile, sizeof(levelfile), \"/levelfl/%s.ini\", name); if(dini_Exists(levelfile)) { new Szint; Szint = dini_Int(levelfile, \"Szint\"); if(Szint == 1) return SetPVarInt(playerid, \"Rotakapa\", Szint_1); if(Szint == 2) return SetPVarInt(playerid, \"Rotakapa\", Szint_2); if(Szint == 3) return SetPVarInt(playerid, \"Rotakapa\", Szint_3); } return 1;}
#include <a_samp>#include <dini>new file[MAX_PLAYERS][128];new name[24];new szint[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid){ GetPlayerName(playerid,name,24); //lekérdezzük a nevét format(file[playerid,128,\"%s.ini\",name); // megformázzuk a fájlt if(!dini_Exists(file[playerid])) return dini_Create(file[playerid]); //ha nincs még olyan fájl a nevével, akkor létrehozzuk szint[playerid] = dini_Int(file[playerid],\"Szint\"); //beállítjuk return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid,reason){ GetPlayerName(playerid,name,24); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét format(file[playerid],128,\"%s.ini\",name); //megformázzuk a fájlnak a nevét dini_SetInt(file[playerid],\"Szint\",szint[playerid]); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be. return 1;}
D:\\sampserver\\filterscripts\\dini.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"dini_SetInt\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.