Természetesen igen. Egy egyszerû példa; A játékos lecsatlakozásánál elmentjük a pénzét, és amikor következõnek csatlakozik, annyira állítjuk:
 
#include < a_samp >
#include < dini >
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    if( !dini_Exist( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
    }
    SetPVarInt( playerid, \"FirstSpawn\", true );
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
    dini_SetInt( PlayerAccount( playerid ), \"Money\", GetPlayerMoney( playerid ) );
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid ) {
    if( GetPVarInt( playerid, \"FirstSpawn\" ) ) {
        DeletePVar( playerid, \"FirstSpawn\" );
        ResetPlayerMoney( playerid );
        GivePlayerMoney( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Money\" ) );
    }
    return 1;
}
PlayerAccount( playerid ) {
    new szHandle[ 64 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME );
    format( szHandle, sizeof szHandle, \"%s.dat\", szName );
    return szHandle;
}
 
Ha valami hiba van benne, akkor szólj, nem a gépemnél vagyok, így nincs Pawno-m, hogy átfordítsam.
TIPP: A dini helyett inkább használj djson-t, sokkal gyorsabb.