Szerző Téma: Dialogos teleport  (Megtekintve 1374 alkalommal)

Dialogos teleport
« Dátum: 2011. Május 09. - 19:43:30 »
0 Show voters
Hali
Van egy dialogos teleportom.. Saját:D Fórumról néztem de én írtam:DD biztos euért hibás
[pawn]#define DIALOG_TELEPORT 9999999
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
      if(dialogid == DIALOG_TELEPORT && response)
    {
      switch(listitem)
      {
          case 0:
          {
           SetPlayerPos(playerid,-1979.1636,258.5023,35.1719);// 0. teleport helye
         }
         case 1:
         {
            SetPlayerPos(playerid,2320.2126,1391.0054,42.8203);// 1. teleport helye
         }
         case 2:
         {
           SetPlayerPos(playerid,2779.6001,-2010.3522,13.5547); // 2. teleport helye
         }
         case 3:
         {
           SetPlayerPos(playerid,-1357.8843,-231.6015,14.1440); // 3. teleport helye
         }
      }
    }
   return 1;
}
if (strcmp(\"/teleport\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TELEPORT,DIALOG_STYLE_LIST,\"Teleportok\",\"San Fierro\\nLas Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro Reptér\\n\",\"Teleport!\",\"Mégse\");
      return 1;
   }
[/pawn]
Unknown commandot ír
SticK: Ha pawn kódot másolsz be, akkor tedd  [\"pawn.gif\"] -ba.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 09. - 20:10:52 írta SticK »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Dialogos teleport
« Válasz #1 Dátum: 2011. Május 09. - 20:01:39 »
0 Show voters
#define DIALOGID 1000
if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportmenu\", \"Valami\\nValami2\\nValami3\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");//ha még akarsz akkor mondjuk \\nTeszt\\nTeszt2 
return 1;
}
 
if(dialogid == DIALOGID)
{
if(response)
{
   if(listitem == 0) // Teleport1
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport1\", \"Teszt\\nteszt2\\nteszt3\\nstb........\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
   }
   if(listitem == 1) // Nfs pályák
   {
return 1;
}
 
if(dialogid == DIALOGID+1) //Teleport1
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)//Ls
   {   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1482.7450,-1615.9506,14.0393);
      SetPlayerPos(playerid,1482.7450,-1615.9506,14.0393);//gyalog ide fogja teleportálni
                new string[128];
                GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
            format(string, sizeof(string), \"%s Elteleportált Los Santos-ba! (/tele-LS)\", string);
                SendClientMessageToAll(0x00FFFFAA, string);
            }
}
return 1;
}

 
Csak példák nem kész script!!!

Dialogos teleport
« Válasz #2 Dátum: 2011. Május 09. - 20:07:28 »
0 Show voters
Bocsi, hogy beleszólok, de az enyémben mi lehet a hiba?

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Dialogos teleport
« Válasz #3 Dátum: 2011. Május 10. - 13:42:16 »
0 Show voters
Túl nagy számot adtál a dialognak.
9999999 azt már nem tudja lekezelni, csak valami 35000 -ig kb.

Dialogos teleport
« Válasz #4 Dátum: 2011. Május 10. - 17:13:31 »
0 Show voters
Buba, átírtam de nemjó:s
Unknown Command megint..

Nem elérhető smart

  • 136
    • Profil megtekintése
Dialogos teleport
« Válasz #5 Dátum: 2011. Május 10. - 18:39:02 »
0 Show voters
a parancs a
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

 
alatt van?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Dialogos teleport
« Válasz #6 Dátum: 2011. Május 10. - 18:40:33 »
0 Show voters
Szerintem másold be ahogy van az egész egyszerübb volna megoldani, ha meg igy van berakva akor nem jó  :)

Dialogos teleport
« Válasz #7 Dátum: 2011. Május 10. - 19:57:03 »
0 Show voters
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new string[256];
new playermoney;
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME];
new cmd[256];
new giveplayerid, moneys, idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
#define CAR_AMOUNT 2000
if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOGID,DIALOG_STYLE_LIST,\"Teleportok\",\"San Fierro\\nLas Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro Reptér\\n\",\"Teleport!\",\"Mégse\");
      return 1;
   }

 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
      if(dialogid == DIALOGID && response)
    {
      switch(listitem)
      {
          case 0:
          {
           SetPlayerPos(playerid,-1979.1636,258.5023,35.1719);// 0. teleport helye
         }
         case 1:
         {
            SetPlayerPos(playerid,2320.2126,1391.0054,42.8203);// 1. teleport helye
         }
         case 2:
         {
           SetPlayerPos(playerid,2779.6001,-2010.3522,13.5547); // 2. teleport helye
         }
         case 3:
         {
           SetPlayerPos(playerid,-1357.8843,-231.6015,14.1440); // 3. teleport helye
         }
      }
    }
   return 1;
}

 
a #define pedig az összes #define alatt van. mód elején..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Május 11. - 17:53:22 )

segítsetek pls
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 11. - 17:53:22 írta bence19961 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal