Nos van nekem 2 pickupom:
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pu1)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vegyel fegyvert!\", \"Glock18(100.000FT)\\nAK47(100.000FT)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
if(pickupid == pu2)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\");
return 1;
}
És ha belemegy az elsõ pickupba akkor ezt kéne hogy kihozza :
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
SetPlayerSkin(playerid, 3);
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 19);
GivePlayerMoney(playerid,-5000);
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 7);
GivePlayerMoney(playerid,-15000);
}
if(listitem == 3)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 12);
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
}
if(listitem == 4)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
SetPlayerSkin(playerid, 15);
GivePlayerMoney(playerid,-2500);
}
}
}else{
}
Ha Belemegy a másodikba eztkéne hogy kihozza:
if(dialogid == 2)
{
if(response)
{
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy Glock18.at!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24,100);
GivePlayerMoney(playerid,-100000);
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy AK47-et!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 30,100);
GivePlayerMoney(playerid,-100000);
}
}
}else{
}
Igy néz ki a public OnDialogResponse:
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
SetPlayerSkin(playerid, 3);
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 19);
GivePlayerMoney(playerid,-5000);
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 7);
GivePlayerMoney(playerid,-15000);
}
if(listitem == 3)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 12);
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
}
if(listitem == 4)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
SetPlayerSkin(playerid, 15);
GivePlayerMoney(playerid,-2500);
}
}
}else{
}
if(dialogid == 2)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy Glock18.at!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24,100);
GivePlayerMoney(playerid,-100000);
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy AK47-et!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 30,100);
GivePlayerMoney(playerid,-100000);
}
}
}else{
}
return 1;
}
Hogyan lehtne megcsinálni hogyha 1-es pickupba belép akkor kihozza az 1-es dialgot.
Ha a 2-esbe akkor meg a 2-es dialogot?
Hogy ne kavarodjon össze.
Köszi elõre is. :D
A dialogid-ket megkell adni.
példa az elsõ: DIALOG_ELSO- ami definálva van a 2340-el
#define DIALOG_ELSO 2340
#define DIALOG_MASODIK 2341
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pu1)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELSO, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vegyel fegyvert!\", \"Glock18(100.000FT)\\nAK47(100.000FT)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
if(pickupid == pu2)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_MASODIK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_ELSO)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
SetPlayerSkin(playerid, 3);
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 19);
GivePlayerMoney(playerid,-5000);
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 7);
GivePlayerMoney(playerid,-15000);
}
if(listitem == 3)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
SetPlayerSkin(playerid, 12);
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
}
if(listitem == 4)
{
SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
SetPlayerSkin(playerid, 15);
GivePlayerMoney(playerid,-2500);
}
}
}
if(dialogid == DIALOG_MASODIK)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy Glock18.at!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24,100);
GivePlayerMoney(playerid,-100000);
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy AK47-et!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 30,100);
GivePlayerMoney(playerid,-100000);
}
}
}
return 1;
}