GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ]_[Opel_[ - 2011. augusztus 17. - 19:35:52
-
Csõ all! :D Nah akarok a bázisomhoz egy dialogos rendszer hogy ha be írja pl. /nyit akor elõhoz egy dialogot és a kódot be kell ütni! (Persze Pawnoba írom a kódot oda...!) Remélem tudtok segíteni! :D.
-
Böngészõbe írtam nem biztos hogy jó..[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define KOD \"asdasd\" // majd írd át
#define DIALOG_NYIT 50
CMD:nyit(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Írd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_NYIT && response)
{
if(!strcmp(inputtext, KOD))
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Kód elfogadva.\");
MoveObject(...);
}
else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Hibás jelszó!\\nÍrd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
}
return 1;
}[/pawn]
-
Böngészõbe írtam nem biztos hogy jó..[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define KOD \"asdasd\" // majd írd át
#define DIALOG_NYIT 50
CMD:nyit(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Írd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_NYIT && response)
{
if(!strcmp(inputtext, KOD))
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Kód elfogadva.\");
MoveObject(...);
}
else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Hibás jelszó!\\nÍrd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
}
return 1;
}[/pawn]
THX :D
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 17. - 19:45:50 )
Zárok