Szerző Téma: Dialogos fegyver vásárlás  (Megtekintve 939 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Dialogos fegyver vásárlás
« Dátum: 2011. november 18. - 22:09:46 »
0 Show voters
Üdv valaki pls leírná vagy csinálna egy példa scriptet dialoggal kapcsolatba? az kéne nekem hogy van egy hely a fegyverboltba és valaki beírja hogy /fegyvervesz és elõhoz egy dialogot amibe fegyverek vannak és mindegyikre rákattintva megveszi a fegyvert egy bizonyos összegért és egy bizonyos tölténnyel/darabszámmal

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Dialogos fegyver vásárlás
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 18. - 22:24:51 »
0 Show voters
Ez alap a gta sa ban xDD
alapbol ott a bolt benne a dialog + fegyok pénzért... ;)

dexi

  • Vendég
Dialogos fegyver vásárlás
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 18. - 22:24:59 »
0 Show voters
[pawn]#define FEGYVER1 100[/pawn]
[pawn]
      if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1665.6800537109,1566.1684570313,18.478197097778))
        {
   ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyvervétel!(10$/lõszer(60db)\", \"Shotgun\\nM4\\nAK47\\nMP5\\nCountry Rifle\\nDesert Eagle\", \"Vétel\", \"Mégsem\");} else SendClientMessage(playerid, RED, \"Nem vagy a pickupnál!\");
   return 1;
   }/////////////////////////////////////////////////A dialogID-t range-t parancsot meg stb-t nyugodtan válthatod..[/pawn]
Ez volt a parancs..
[pawn]   public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
         if(dialogid == 100)
         {
              if ( response )
         {
         if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
         {
             new rajcsi;
         new PlayerScore;
         PlayerScore = GetPlayerScore(playerid);
         rajcsi = GetPlayerMoney(playerid);
         if(rajcsi <= 600)
         {
         if(PlayerScore >=12)
             {
          GivePlayerWeapon(playerid, 25, 60);
         GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) -600);
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Megvetted az Shotgun-t.\");} else SendClientMessage (playerid, RED, \"Nincs elég pénzed vagy pontod!\");
         }}
         if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
             {
           new rajcsi;
           new PlayerScore;
           PlayerScore = GetPlayerScore(playerid);
         rajcsi = GetPlayerMoney(playerid);
         if(rajcsi >= 600)
         {
         if(PlayerScore >=10)
             {
          GivePlayerWeapon(playerid, 31, 60);
         GivePlayerMoney(playerid, -600);
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Megvetted az M4-et.\");} else SendClientMessage (playerid, RED, \"Nincs elég pénzed vagy pontod!\");
         }}
         if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
         {
                 new rajcsi;
                 new PlayerScore;
                 PlayerScore = GetPlayerScore(playerid);
         rajcsi = GetPlayerMoney(playerid);
         if(rajcsi >= 600)
         {
         if(PlayerScore >=9)
             {
          GivePlayerWeapon(playerid, 30, 60);
         GivePlayerMoney(playerid, -600);
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Megvetted az Ak47-t.\");} else SendClientMessage (playerid, RED, \"Nincs elég pénzed vagy pontod!\");
         }}
         if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
           {
                new rajcsi;
                new PlayerScore;
                PlayerScore = GetPlayerScore(playerid);
         rajcsi = GetPlayerMoney(playerid);
         if(rajcsi >= 600)
         {
         if(PlayerScore >=6)
             {
          GivePlayerWeapon(playerid, 29, 60);
         GivePlayerMoney(playerid, -600);
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Megvetted a MP5-öt.\");} else SendClientMessage (playerid, RED, \"Nincs elég pénzed vagy pontod!\");
         }}
         if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
           {
               new rajcsi;
               new PlayerScore;
               PlayerScore = GetPlayerScore(playerid);
         rajcsi = GetPlayerMoney(playerid);
         if(rajcsi >= 600)
         {
         if(PlayerScore <=3)
             {
          GivePlayerWeapon(playerid, 33, 60);
         GivePlayerMoney(playerid, -600);
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Megvetted a Country Rifle-t.\");} else SendClientMessage (playerid, RED, \"Nincs elég pénzed vagy pontod!\");
         }}
         if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
              {
                  new rajcsi;
                new PlayerScore;
                PlayerScore = GetPlayerScore(playerid);
         rajcsi = GetPlayerMoney(playerid);
         if(rajcsi >= 600)
         {
         if(PlayerScore >=0)
             {
          GivePlayerWeapon(playerid, 24, 60);
         GivePlayerMoney(playerid, -600);
         SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Megvetted a Desert Eagle-t.\");} else SendClientMessage (playerid, RED, \"Nincs elég pénzed vagy pontod!\");
         }}
               }
         }
[/pawn]
Itt meg hogy mi történjen hogyha rámegy az illetõ...

Dialogos fegyver vásárlás
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 19. - 09:53:57 »
0 Show voters

#include <a_samp>
//By Exec :)
#define DIALOG_fegyver 1
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
 
    if(dialogid == DIALOG_fegyver && response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
            GivePlayerMoney(playerid, -100);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{99FF33}Vettél egy Knife -t. {FF0000}Ára: -100\");
            return 1;
        }
        if(listitem == 1)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 24, 99);
            GivePlayerMoney(playerid, -1000);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{99FF33}Vettél egy Desert Eagle -t. {FF0000}Ára: -1000\");
            return 1;
        }
        if(listitem == 2)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 25, 100);
            GivePlayerMoney(playerid, -2000);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{99FF33}Vettél egy ShotGun -t. {FF0000}Ára: -2000 \");
            return 1;
        }
        if(listitem == 3)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 29, 123);
            GivePlayerMoney(playerid, -1500);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{99FF33}Vettél egy MP5 -t. {FF0000}Ára: -1500\");
            return 1;
        }
        if(listitem == 4)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 30, 122);
            GivePlayerMoney(playerid, -4000);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{99FF33}Vettél egy AK-47 -t. {FF0000}Ára: -4000 \");
            return 1;
        }
        if(listitem == 5)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 31, 800);
            GivePlayerMoney(playerid, -4500);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{99FF33}Vettél egy M4 -t. {FF0000}Ára: -4500 \");
            return 1;
        }
        if(listitem == 6)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 34, 122);
            GivePlayerMoney(playerid, -3300);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{99FF33}Vettél egy Snipert. {FF0000}Ára: -3300); \");
            return 1;
        }
        if(listitem == 7)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 34, 122);
            GivePlayerWeapon(playerid, 31, 800);
            GivePlayerWeapon(playerid, 30, 122);
            GivePlayerWeapon(playerid, 29, 123);
            GivePlayerWeapon(playerid, 25, 100);
            GivePlayerWeapon(playerid, 24, 999);
            GivePlayerWeapon(playerid, 4, 19999);
            GivePlayerMoney(playerid, -20000);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Vettél {FF0000}egy {99FF33}szett {0000CC}fegyvert {FFFFFF} Ára: -20000 \");
            return 1;
        }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/fegyver\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
    new string[900];
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}Knife {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-100 {00FF66}$\\n\");
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}Desert Eagle {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-1000 {00FF66}$\\n\");
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}ShotGun {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-2000 {00FF66}$\\n\");
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}MP5 {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-1500 {00FF66}$\\n\");
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}Ak-47 {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-4000 {00FF66}$\\n\");
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}M4 {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-4500 {00FF66}$\\n\");
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}Sniper {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-3300{00FF66}$\\n\");
    strcat(string,\"\\t{FFFFFF}Szett {FF0000}- {6500FF}Ára: {FFFFFF}-20000{00FF66}$\\n\");
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_fegyver,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válasz fegyvert\",string,\"Megvesz\",\"Killép\");
    return 1;
    }
    return 0;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal