#define FEGYVER_DIALOG 0
#define TELEPORT_DIALOG 1
CMD:fegyverek(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, FEGYVER_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver vásárlás\",\"Colt - $5000\\nDesert eagle - $5500\", \"Megvesz\", \"Kilép\");
return 1;
}
CMD:teleport(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\",\"Teleport 1\\nTeleport 2\", \"Port\", \"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case FEGYVER_DIALOG:
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs rá pénzed\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megvetted a fegyvert\");
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 20);
}
case 1:
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 5500) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs rá pénzed\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megvetted a fegyvert\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 40);
}
}
}
}
case TELEPORT_DIALOG:
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 0.0 );
case 1: SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 0.0 );
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál a választott helyre\");
}
}
}
return 1;
}
[mod]Javítottam a code=pawno-t pawn-ra..[/mod]
#define FEGYVER_DIALOG 0
#define TELEPORT_DIALOG 1
CMD:fegyverek(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, FEGYVER_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver vásárlás\",\"Colt - $5000\\nDesert eagle - $5500\", \"Megvesz\", \"Kilép\");
return 1;
}
CMD:teleport(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\",\"Teleport 1\\nTeleport 2\", \"Port\", \"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case FEGYVER_DIALOG:
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs rá pénzed\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megvetted a fegyvert\");
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 20);
}
case 1:
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 5500) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs rá pénzed\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megvetted a fegyvert\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 40);
}
}
}
}
case TELEPORT_DIALOG:
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 0.0 );
case 1: SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 0.0 );
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál a választott helyre\");
}
}
}
return 1;
}
[mod]Javítottam a code=pawno-t pawn-ra..[/mod]
De a pénzt azt nem vonja le. Elég lesz a játékosnak, hogy meglegyen a kellõ pénze aztán szét floodolja és örökfegyver :)
Fegyveradás alá:
GivePlayerMoney(playerid, -5000);