Szerző Téma: sorompó  (Megtekintve 1589 alkalommal)

sorompó
« Dátum: 2013. július 26. - 04:26:11 »
0 Show voters
Sziasztok!
Csináltam egy sorompó scriptet,ámde hirtelen ugrik a sorompó,amikor 1 re van rakva a sebesség,help!

sorompó
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 26. - 07:31:59 »
0 Show voters
,,, rakd 0.3-4-5

sorompó
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 26. - 07:59:06 »
0 Show voters
A 0.3-4-5
Ezek nem jó én már teszteltem eddig és még nem jöttem rá hogy ne egybõl nyiljon fel hanm lassan de nem kaptam meg Szoval én már 0.3-al is probáltam de ugyanugy egybõl felnyilik.

sorompó
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 26. - 08:11:16 »
0 Show voters
amúgy másik objectel tökéletes,csak evvel sz@r

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 26. - 11:10:33 »
0 Show voters
Én is próbáltam már 100x de hiába ugyan olyan gyors. Pedig valahogy be lehet lassítani szép lassan emelkednejn
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 26. - 12:34:49 írta ZSOLTI99 »

sorompó
« Válasz #5 Dátum: 2013. július 26. - 13:35:55 »
0 Show voters
linkeld már be a szkriptet :)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó
« Válasz #6 Dátum: 2013. július 26. - 14:04:35 »
0 Show voters
Ez az de nem is a script számít hanem hogy gyorsan nyit fel
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))  //Ez a rész majd akkor lesz hasznunkra mikor lejjebb beállítjuk hogy melyik gombbal nyíljon a kapu. Valójában ezzel ismeri majd fel a megnyomott gombot...
 
new sorompo; //hát tuladonképpen ennek is lejjebb lesz értelme
 
forward close(); // ez az idõzítõ által meghívótt funkció
 
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" Blank Filterscript by your name here\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
 
        sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000); //object(barrierturn) (1) //na itt nyer értelmet a \"new sorompo;\" MERT: ugye mikor a MoveObject-et használjuk nem lenne túl kellemes ezt az egész hosszu sort az objectid helyére írni
                                                                                                                                                                                                                                                                //ugye nem... :) ezért kell ez....HTTP mikor megdjuk hogy \"new sorompo;\" azt késõbb le kell írnunk hogy mi az a sorompo
        CreateObject(1250,1543.5999800,-1490.0999800,13.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(smashbarpost) (1)          //ez csak egy object hogy a sorompó valósághû legyen
        return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
 
#endif
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)   //na ez itt az érdekes része a dolgoknak....
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1543.5000000, -1490.5999800, 14.5000000)) // elenõrizzük hogy az illetõ a sorompó közelében van-e(pofon egyszerû az egész, csak a sorompó koordinátái kellenek és hozzá egy sugár(a körnek a sugara amin belül müködik a command))
        {
                if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE)) //a gomb neve...   FONTOS: CSAK A JÁTÉKBAN SZEREPLÕ GOMB LEHET(pl: KEY_LOOK_BEHIND ; KEY_SUB_MISSION ; KEY_WALK)
                {
                MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, 1, 0, 0, 90); //mozdítjuk az objectet.... MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, [1], 0, 0, 90);  <<----az 1-es a sebesség, bármilyen irányú mozgásról beszélünk is, annak ott a helye!
                SetTimer(\"close\", 4000, false);  //beállítjuk az idõzítõt
                }
        }
        return 1;
}
 
public close()
{
        MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, 270, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
        return 1;
}
 
 
 
 
//
// A KÉRDÉS: honnan tudod meg az object id-jét, koordinátáit?  EGYSZERÛ!!!: mikor mta-val mappolsz a mentéskor készül egy file amibe minden object belekerül, utána pedig csak egy convertert kell találni a neten. :)
// kis bemutató ;)
 
 
 
 
 
 

sorompó
« Válasz #7 Dátum: 2013. július 26. - 15:40:52 »
0 Show voters
próbálkozz ezzel:
Csak kicsit alakítsd át, amilyenre kell:
 
SetTimer(\"close\", 10, 270);  //beállítjuk az idõzítõt
public close()
{
new Float:rot = 270;
        MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
        rot-1;
        return 1;
}

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó
« Válasz #8 Dátum: 2013. július 26. - 15:52:14 »
0 Show voters
És ezzel már lassan emelkedik?

sorompó
« Válasz #9 Dátum: 2013. július 26. - 18:58:21 »
0 Show voters
megnéztem nekem tökéletesen körbefordúlt vagy 3szor szép lassan, szóval szerkeszd majd.. de ezt használd, ne az elõzõt:
 
new sorompo;
new Float:rot = 270;
CMD:soromp(playerid, params[])
{
    sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000);
SetTimer(\"close\", 7, 270);  //beállítjuk az idõzítõt
return 1;
}
forward close();
public close()
{
        MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
        rot = rot - 1;
        return 1;
}

sorompó
« Válasz #10 Dátum: 2013. július 28. - 10:50:07 »
0 Show voters
az azért van mert
new Float:rot = 270;

 helyett new Float:rot = 60; kell :D de thx meglesem!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal