Szerző Téma: Dialogok bejonek de nem menek  (Megtekintve 1192 alkalommal)

Dialogok bejonek de nem menek
« Dátum: 2012. február 02. - 18:53:17 »
0 Show voters
Udv,az lenne a kerdesem hogy mert van a 0.3d r2 nel hogy dialogoknal bejon de ha raklikelek plz egy auto spawnolonal/afknal valameikre nemmukodik nemvaltozik semi:(
Elore is koszi a valaszokat

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 02. - 18:53:56 »
0 Show voters
Azért, mert a Dialog ID-k ugyan azok szerintem

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 02. - 18:57:37 »
0 Show voters
megprobalom
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 02. - 18:59:15 írta [TK]Dr4kul4[FC] »

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 02. - 18:59:13 »
0 Show voters
Tegyük fel hogy van egy AFK Dialog és egy CarSpawner
Akkor azok így vannak:
#define DIALOG_AFK 255
#define DIALOG_CARSP 255
és a 255 mind a kettõnél ugyan ez, ezért keveredik. Ha van kettõ azonos ID jû dialogod, akkor azokat írd át másik ID re.

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 02. - 19:03:54 »
0 Show voters
idkat atirtam de nemegy :-[,de meg az eredetilek rosz parancsoknal sem megy hogy SERVER:..... hanem semi :-[

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #5 Dátum: 2012. február 02. - 19:04:37 »
0 Show voters
Másold be a parancsot

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #6 Dátum: 2012. február 02. - 19:07:23 »
0 Show voters
gamemodba:
[pawn]   if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0) {
ShowPlayerDialog( playerid, dialog, DIALOG_STYLE_LIST,  \"{6633CC}Mindent amit tudni kell:\", \"{66CC66}/KILL-Öngyilkoság \\n/CFLIP-Jármü felálitásához \\n/REP-Jármü javitásához \\n/GIVECASH-Pénz utalásához \\n/RADIO-Rádio1 halgatásához \\n/ANIMS-Animáciokhoz \\n/V-Jármü lekéréséhez \\n/COLORS-Neved átszinezése \\n/AFK-Ha nem vagy gépnél \\n/TUNING-Jármüved tuningolásához\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
    return 1;
}[/pawn]
jarmuspawnolo:
[pawn]#include <a_samp>
#define DIALOG_VEHICLE 2
#define DIALOG_VEHICLE_FASTCARS 3
#define DIALOG_VEHICLE_BOATS 4
#define DIALOG_VEHICLE_BIKES 5
#define DIALOG_VEHICLE_PLANES 6
#define DIALOG_VEHICLE_HELICOPTERS 7
#define DIALOG_VEHICLE_SPECIAL 8
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
main()
{
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    dcmd(v,1,cmdtext);
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    new Float:vX, Float:vY, Float:vZ;
    if(dialogid == DIALOG_VEHICLE && response)
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0:
            {
         ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE_FASTCARS,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû spawn menü - Gyors jármûvek\",\"Alpha\\nBanshee\\nBlista Compact\\nBuffalo\\nBullet\\nCheetah\\nClub\\nEuros\\nHotring Racer\\nInfernus\\nJester\\nPhoenix\\nSabre\\nSuper-GT\\nTurismo\\nUranus\\nZR-350\",\"Ez kell!\",\"Vissza\");
            }
            case 1:
            {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE_BOATS,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû spawn menü - Hajók\",\"Coastguard\\nDinghy\\nJetmax\\nLaunch\\nMarquis\\nPredator\\nReefer\\nSpeedo\\nSquallo\\nTropic\",\"Ez kell!\",\"Vissza\");
            }
            case 2:
            {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE_BIKES,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû spawn menü - Motorok\",\"Bike\\nBMX\\nMountain Bike\\nFaggio\\nPizza-boy\\nBF-400\\nNRG-500\\nPCJ-600\\nHPV-1000\\nFreeway\\nWayfarer\\nSanchez\\nQuad\\nFCR-900\",\"Ez kell!\",\"Vissza\");
            }
      case 3:
      {
          ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE_PLANES,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû spawn menü Repülõk\",\"Andromada\\nAT-400\\nBeagle\\nCropduster\\nDodo\\nHydra\\nNevada\\nRustler\\nShamal\\nSkimmer\\nStuntplane\",\"Ez kell!\",\"Vissza\");
            }
            case 4:
      {
          ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE_HELICOPTERS,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû spawn menü - Helikopterek\",\"Cargobob\\nHunter\\nLeviathan\\nMaverick\\nNews Maverick\\nPolice Maverick\\nRaindance\\nSeasparrow\\nSparrow\",\"Ez kell!\",\"Visssza\");
      }
      case 5:
      {
          ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE_SPECIAL,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû spawn menü - Különleges\",\"Dumper\\nRhino\\nStretch\\nHotknife\\nBaggage\\nDozer\\nTow Truck\\nVortex Hovercraft\\nMower\\nKart\",\"Ez kell!\",\"vissza\");
      }
   }
   return 1;
 }
    if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_FASTCARS && response)
    {
        GetPlayerPos(playerid,vX,vY,vZ);
        switch(listitem)
        {
            case 0:
      {
         CreateVehicle(602,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
         SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".:: Sikeres vásárlás! \'Alpha\'!\");
            }
            case 1:
            {
         CreateVehicle(429,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".:: Sikeres vásárlás! \'Banshee\'!\");
      }
            case 2:
            {
         CreateVehicle(496,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Blista Compact\'!\");
            }
            case 3:
            {
         CreateVehicle(402,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Buffalo\'!\");
            }
            case 4:
            {
         CreateVehicle(541,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Bullet\'!\");
            }
            case 5:
            {
         CreateVehicle(415,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Cheetah\'!\");
            }
      case 6:
            {
         CreateVehicle(589,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Club\'!\");
            }
            case 7:
            {
         CreateVehicle(587,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Euros\'!\");
            }
            case 8:
            {
         CreateVehicle(494,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Hotring Racer\'!\");
            }
            case 9:
            {
         CreateVehicle(411,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Infernus\'!\");
            }
            case 10:
            {
         CreateVehicle(559,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Jester\'!\");
            }
            case 11:
            {
         CreateVehicle(603,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Phoenix\'!\");
            }
            case 12:
            {
         CreateVehicle(475,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Sabre\'!\");
            }
            case 13:
            {
         CreateVehicle(506,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Super-GT\'!\");
            }
            case 14:
            {
         CreateVehicle(451,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Turismo\'!\");
            }
            case 15:
            {
         CreateVehicle(558,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Uranus\'!\");
            }
            case 16:
            {
         CreateVehicle(477,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'ZR-350\'!\");
            }
            case 17:
            {
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû Spawn Menü - Index\",\"Gyors jármûvek\\nHalyok\\nBicsiklik\\nReplülök\\nHelikopterek\\nEgyéb\",\"Nyit\",\"Zár\");
      }
        }
         return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_BOATS && response)
    {
        GetPlayerPos(playerid,vX,vY,vZ);
        switch(listitem)
        {
            case 0:
      {
         CreateVehicle(472,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
         SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Coastguard\'!\");
            }
            case 1:
            {
         CreateVehicle(473,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Dinghy\'!\");
      }
            case 2:
            {
         CreateVehicle(493,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Jetmax\'!\");
            }
            case 3:
            {
         CreateVehicle(595,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Launch\'!\");
            }
            case 4:
            {
         CreateVehicle(484,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Marquis\'!\");
            }
            case 5:
            {
         CreateVehicle(430,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Predator\'!\");
            }
      case 6:
            {
         CreateVehicle(453,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Reefer\'!\");
            }
            case 7:
            {
         CreateVehicle(452,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Speeder\'!\");
            }
            case 8:
            {
         CreateVehicle(446,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Squallo\'!\");
            }
            case 9:
            {
         CreateVehicle(454,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Tropic\'!\");
            }
            case 10:
            {
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû Spawn Menü - Index\",\"Gyors jármûvek\\nHalyok\\nBicsiklik\\nReplülök\\nHelikopterek\\nEgyéb\",\"Nyit\",\"Zár\");
      }
        }
         return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_BIKES && response)
    {
        GetPlayerPos(playerid,vX,vY,vZ);
        switch(listitem)
        {
            case 0:
      {
         CreateVehicle(509,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
         SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Bike\'!\");
            }
            case 1:
            {
         CreateVehicle(481,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'BMX\'!\");
      }
            case 2:
            {
         CreateVehicle(510,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Mountain Bike\'!\");
            }
            case 3:
            {
         CreateVehicle(462,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Faggio\'!\");
            }
            case 4:
            {
         CreateVehicle(448,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Pizzaboy\'!\");
            }
            case 5:
            {
         CreateVehicle(581,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'BF-400\'!\");
            }
      case 6:
            {
         CreateVehicle(522,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'NRG-500\'!\");
            }
            case 7:
            {
         CreateVehicle(461,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'PCJ-600\'!\");
            }
            case 8:
            {
         CreateVehicle(523,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'HPV-1000\'!\");
            }
            case 9:
            {
         CreateVehicle(463,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Freeway\'!\");
            }
            case 10:
            {
         CreateVehicle(586,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Wayfarer\'!\");
            }
            case 11:
            {
         CreateVehicle(468,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Sanchez\'!\");
            }
            case 12:
            {
         CreateVehicle(471,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Quad\'!\");
            }
            case 13:
            {
         CreateVehicle(521,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'FCR-900\'!\");
            }
            case 14:
            {
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû Spawn Menü - Index\",\"Gyors jármûvek\\nHalyok\\nBicsiklik\\nReplülök\\nHelikopterek\\nEgyéb\",\"Nyit\",\"Zár\");
      }
        }
         return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_PLANES && response)
    {
        GetPlayerPos(playerid,vX,vY,vZ);
        switch(listitem)
        {
            case 0:
      {
         CreateVehicle(592,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
         SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Andromada\'!\");
            }
            case 1:
            {
         CreateVehicle(577,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'AT-400\'!\");
      }
            case 2:
            {
         CreateVehicle(511,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Beagle\'!\");
            }
            case 3:
            {
         CreateVehicle(512,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Cropduster\'!\");
            }
            case 4:
            {
         CreateVehicle(593,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Dodo\'!\");
            }
            case 5:
            {
         CreateVehicle(520,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Hydra\'!\");
            }
      case 6:
            {
         CreateVehicle(553,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Nevada\'!\");
            }
            case 7:
            {
         CreateVehicle(476,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Rustler\'!\");
            }
            case 8:
            {
         CreateVehicle(519,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Shamal\'!\");
            }
            case 9:
            {
         CreateVehicle(460,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Skimmer\'!\");
            }
            case 10:
            {
         CreateVehicle(513,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Stuntplane\'!\");
            }
            case 11:
            {
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû Spawn Menü - Index\",\"Gyors jármûvek\\nHalyok\\nBicsiklik\\nReplülök\\nHelikopterek\\nEgyéb\",\"Nyit\",\"Zár\");
      }
   }
         return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_HELICOPTERS && response)
    {
        GetPlayerPos(playerid,vX,vY,vZ);
        switch(listitem)
        {
            case 0:
      {
         CreateVehicle(548,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
         SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Cargobob\'!\");
            }
            case 1:
            {
         CreateVehicle(425,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Hunter\'!\");
      }
            case 2:
            {
         CreateVehicle(417,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Leviathan\'!\");
            }
            case 3:
            {
         CreateVehicle(487,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Maverick\'!\");
            }
            case 4:
            {
         CreateVehicle(488,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'News Maverick\'!\");
            }
            case 5:
            {
         CreateVehicle(497,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Police Maverick\'!\");
            }
      case 6:
            {
         CreateVehicle(563,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Raindance\'!\");
            }
            case 7:
            {
         CreateVehicle(447,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Seasparrow\'!\");
            }
            case 8:
            {
         CreateVehicle(469,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Sparrow\'!\");
            }
        }
         return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_SPECIAL && response)
    {
        GetPlayerPos(playerid,vX,vY,vZ);
        switch(listitem)
        {
            case 0:
      {
         CreateVehicle(406,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
         SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Dumper\'!\");
            }
            case 1:
            {
         CreateVehicle(456,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Rhino\'!\");
      }
            case 2:
            {
         CreateVehicle(409,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Stretch\'!\");
            }
            case 3:
            {
         CreateVehicle(434,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Hotknife\'!\");
            }
            case 4:
            {
         CreateVehicle(485,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Baggage\'!\");
            }
            case 5:
            {
         CreateVehicle(486,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Dozer\'!\");
            }
      case 6:
            {
         CreateVehicle(525,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Tow Truck\'!\");
            }
            case 7:
            {
         CreateVehicle(447,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Vortex\'!\");
            }
            case 8:
            {
         CreateVehicle(469,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Mower\'!\");
            }
            case 9:
            {
         CreateVehicle(571,vX,vY,vZ,0,-1,-1,0);
                SendClientMessage(playerid,0xB4B4B4FF,\".::  Sikeres vásárlás! \'Kart\'!\");
            }
        }
         return 1;
    }
      return 1;
}
dcmd_v(playerid,params[])
{
#pragma unused params
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE,DIALOG_STYLE_LIST,\".:: Jármû Spawn Menü - Index\",\"Gyors jármûvek\\nHalyok\\nBicsiklik\\nReplülök\\nHelikopterek\\nEgyéb\",\"Nyit\",\"Zár\");
return 1;
}[/pawn]
afk:
[pawn]#include <a_samp>
#define dialog 1
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[50];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/afk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog( playerid, dialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"AFK\", \"AFK ON\\nAFK OFF\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
          if(dialogid == dialog)
        {
                if(response == 1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:
                                {
                               GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                            format(string, sizeof(string), \"%s Nincs a gépnél!\", pName);
                            SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ afk-ba vagy\", 5000, 3);
                            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Te most /afk -ba vagy! Ha vissza akarsz jönni /afk és ott AFK OFF!\");
                               TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                                }
                                case 1:
                                {
                                       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                            format(string, sizeof(string), \"%s Vissza jött afk-ból!\", pName);
                                   SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ vissza jöttél\", 5000, 3);
                                   SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Te most vissza jöttél afk-ból! További jó játékot!\");
                                   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                                        }
                                }
               }
         }
   }[/pawn]

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #7 Dátum: 2012. február 02. - 19:12:01 »
0 Show voters
AFK:
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_AFK 255
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[50];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#91;])
{
if (strcmp(\"/afk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_AFK, DIALOG_STYLE_LIST, \"AFK\", \"AFK ON\\nAFK OFF\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext&#91;])
{
          if(dialogid == DIALOG_AFK)
        {
                if(response == 1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:
                                {
                           GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                            format(string, sizeof(string), \"%s Nincs a gépnél!\", pName);
                            SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ afk-ba vagy\", 5000, 3);
                         SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Te most /afk -ba vagy! Ha vissza akarsz jönni /afk és ott AFK OFF!\");
                               TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                                }
                                case 1:
                                {
                                       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                         format(string, sizeof(string), \"%s Vissza jött afk-ból!\", pName);
                                   SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ vissza jöttél\", 5000, 3);
                                   SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Te most vissza jöttél afk-ból! További jó játékot!\");
                                   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                                        }
                                }
            }
      }
}

 
Help:
 

//GM eleje:
#define DIALOG_HELP 256
// OnPlayerCommandText-hez rakd:
if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0)
{
ShowPlayerDialog( playerid, dialog, DIALOG_STYLE_LIST,  \"{6633CC}Mindent amit tudni kell:\", \"{66CC66}/KILL-Öngyilkoság \\n/CFLIP-Jármü felálitásához \\n/REP-Jármü javitásához \\n/GIVECASH-Pénz utalásához \\n/RADIO-Rádio1 halgatásához \\n/ANIMS-Animáciokhoz \\n/V-Jármü lekéréséhez \\n/COLORS-Neved átszinezése \\n/AFK-Ha nem vagy gépnél \\n/TUNING-Jármüved tuningolásához\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}

Dialogok bejonek de nem menek
« Válasz #8 Dátum: 2012. február 02. - 19:17:26 »
0 Show voters
AFK:
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(9) : error 025: function heading differs from prototype
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(9) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(11) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(14) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(16) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(19) : error 025: function heading differs from prototype
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(19) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(21) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(23) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(25) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(27) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(36) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(49) : warning 203: symbol is never used: \"pName\"
C:\\DOCUME~1\\Sz4b!\\Asztal\\SAMPSZ~1\\FILTER~1\\afk.pwn(49) : warning 203: symbol is never used: \"string\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
12 Errors.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 02. - 19:19:58 )

igysem megy a /help :\'(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 03. - 14:46:01 )

hat anyit marn tudok hogy a gamemodban van hiba,csak azt nem tudom mi   :\'(
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 03. - 14:46:01 írta [TK]Dr4kul4[FC] »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal