Hali!
Nem találom a hibát... mielõtt betettem az MP5-öt azelõtt jó volt, amikor rákattintok a dialog egyik lehetõségére akkor sem ír semmi hibaüzenetet.
if(dialogid == 19)
{
if(!response) return 1;
if(listitem == 0)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Desert Eaglet és 10 darab lõszert!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Desert Eaglet és hozzá 10 darab lõszert!\");
pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pDeagle] += 10;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
}
}
else
{
if(ElolColt[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10);
pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
ElolDeagle[playerid] = 1;
}
else if(pInfo[playerid][pDeagle] < 10 && pInfo[playerid][pDeagle] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, pInfo[playerid][pDeagle]);
pInfo[playerid][pDeagle] = 0;
ElolDeagle[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Desert Eagle nálad!\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
pInfo[playerid][pDeagle] += GetPlayerAmmo(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
ElolDeagle[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
}
if(listitem == 1)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Coltot és 10 darab lõszert!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Coltot és hozzá 10 darab lõszert!\");
pInfo[playerid][pColt] -= 10;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] += 10;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
}
}
else
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
{
if(ElolColt[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 10);
pInfo[playerid][pColt] -= 10;
ElolColt[playerid] = 1;
}
else if(pInfo[playerid][pColt] < 10 && pInfo[playerid][pColt] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 22, pInfo[playerid][pColt]);
pInfo[playerid][pColt] = 0;
ElolColt[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Colt nálad!\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
pInfo[playerid][pColt] += GetPlayerAmmo(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
ElolColt[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
}
if(listitem == 2)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Basseball ütõt!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Basseball ütõt!\");
pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] = 1;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs Basseball ütõd!!\");
}
}
else
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolColt[playerid] == 0)
{
if(ElolUto[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
ElolUto[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Basseball ütõ nálad!)\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
pInfo[playerid][pBasseball] = 1;
ElolUto[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
if(listitem == 3)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy MP5-öt és 30 darab lõszert!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy MP5-öt és hozzá 30 darab lõszert!\");
pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pMP5] += 30;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 30 lõszered!\");
}
}
else
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
{
if(ElolMP5[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 30);
pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
ElolMP5[playerid] = 1;
}
else if(pInfo[playerid][pMP5] < 30 && pInfo[playerid][pMP5] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 29, pInfo[playerid][pMP5]);
pInfo[playerid][pMP5] = 0;
ElolMP5[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs MP5 nálad!\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
pInfo[playerid][pMP5] += GetPlayerAmmo(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
ElolMP5[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
}
}
}
Hali!
Nem találom a hibát... mielõtt betettem az MP5-öt azelõtt jó volt, amikor rákattintok a dialog egyik lehetõségére akkor sem ír semmi hibaüzenetet.
if(dialogid == 19)
{
if(!response) return 1;
if(listitem == 0)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Desert Eaglet és 10 darab lõszert!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Desert Eaglet és hozzá 10 darab lõszert!\");
pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pDeagle] += 10;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
}
}
else
{
if(ElolColt[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10);
pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
ElolDeagle[playerid] = 1;
}
else if(pInfo[playerid][pDeagle] < 10 && pInfo[playerid][pDeagle] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, pInfo[playerid][pDeagle]);
pInfo[playerid][pDeagle] = 0;
ElolDeagle[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Desert Eagle nálad!\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
pInfo[playerid][pDeagle] += GetPlayerAmmo(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
ElolDeagle[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
}
if(listitem == 1)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Coltot és 10 darab lõszert!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Coltot és hozzá 10 darab lõszert!\");
pInfo[playerid][pColt] -= 10;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] += 10;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
}
}
else
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
{
if(ElolColt[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 10);
pInfo[playerid][pColt] -= 10;
ElolColt[playerid] = 1;
}
else if(pInfo[playerid][pColt] < 10 && pInfo[playerid][pColt] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 22, pInfo[playerid][pColt]);
pInfo[playerid][pColt] = 0;
ElolColt[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Colt nálad!\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
pInfo[playerid][pColt] += GetPlayerAmmo(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
ElolColt[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
}
if(listitem == 2)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Basseball ütõt!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Basseball ütõt!\");
pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] = 1;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs Basseball ütõd!!\");
}
}
else
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolColt[playerid] == 0)
{
if(ElolUto[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
ElolUto[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Basseball ütõ nálad!)\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
pInfo[playerid][pBasseball] = 1;
ElolUto[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
if(listitem == 3)
{
if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
{
if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy MP5-öt és 30 darab lõszert!\");
SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy MP5-öt és hozzá 30 darab lõszert!\");
pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
pInfo[KinekAdja[playerid]][pMP5] += 30;
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 30 lõszered!\");
}
}
else
{
if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
{
if(ElolMP5[playerid] == 0)
{
if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 30);
pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
ElolMP5[playerid] = 1;
}
else if(pInfo[playerid][pMP5] < 30 && pInfo[playerid][pMP5] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 29, pInfo[playerid][pMP5]);
pInfo[playerid][pMP5] = 0;
ElolMP5[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs MP5 nálad!\");
}
}
else
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
pInfo[playerid][pMP5] += GetPlayerAmmo(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
ElolMP5[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
}
}
}
}
}