-
Üdv, elkezdtem 1 reg systet, de a dialogidnél hibát jelez nem tom h mért..
Kód:
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
{
if(!response)
{
format(szFormat,sizeof szFormat,\"{FF0000}-{00ccff}Anti Cheat - %s kickelve lett! {FFFFFF}[Ok:Nem Regisztrált]\",Neve(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,szFormat);
SetTimerEx(\"NewKick\",1000,false,\"d\",playerid);
}
if(!fexist(szFile))
{
dini_Create(szFile);
dini_IntSet(szFile,\"Pass\",udb_hash(inputtext));
dini_IntSet(szFile,\"Admin\",Info[playerid][Admin]);
dini_IntSet(szFile,\"Vip\",Info[playerid][Vip]);
dini_IntSet(szFile,\"Money\",Info[playerid][Money]);
logined[playerid] = 1;
format(szFormat,sizeof szFormat,\"{00ccff}Sikeresen Regisztrálva lettél és automatikusan bejelentkezésre kerültél!\\n{FFFFFF}Neved:{FF0000}%s\\n{FFFFFF}Jelszavad:{FF0000}%d\",Neve(playerid),inputtext);
ShowPlayerDialog(playerid,Register2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"-Regisztráció Véglegesitése\",szFormat,\"Ok\",\"\");
}
}
return 1;
}
C:\\Documents and Settings\\x.X-8AB00352F6CF4\\Dokumentumok\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\drift.pwn(501) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
[/quote]
-
Máskor...
És ebbõl melyik az a sor? Talán ez:
// ...
format(szFormat,sizeof szFormat, // ...
?
Szerintem zárójelbe kéne tenni, de nem biztos.
// ...
format(szFormat, sizeof(szFormat), // ...
-
Nem, sok helynél ugy van , de nem jelez rá hibát.
-
Ja bocsi, az argument type mismatch-hoz kerestem a hibát a kódban, közben nálad tag mismatch van xD Bocsi.
De attól még ez segíthet esetleg:
dini_IntSet(szFile,\"Pass\",udb_hash(inputtext));
helyett
dini_Set(szFile,\"Pass\",udb_hash(inputtext));
? Mert az IntSet integert ment, nem pedig stringet.
Azt pedig, hogy melyik sorra adja a hibát, igazán leírhatnád, már az elõbb is kértem...
-
if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
erre a sorra
-
Illeszd be ide azt, amikor definiálod a DIALOG_REGISTER-t.
És egy apró észrevétel:
format(szFormat,sizeof szFormat,\"{00ccff}Sikeresen Regisztrálva lettél és automatikusan bejelentkezésre kerültél!\\n{FFFFFF}Neved:{FF0000}%s\\n{FFFFFF}Jelszavad:{FF0000}%d\",Neve(playerid),inputtext);
helyett
format(szFormat,sizeof szFormat,\"{00ccff}Sikeresen Regisztrálva lettél és automatikusan bejelentkezésre kerültél!\\n{FFFFFF}Neved:{FF0000}%s\\n{FFFFFF}Jelszavad:{FF0000}%s\",Neve(playerid),inputtext);
mert az inputtext string.
Amit az elõzõ HSZ-emben írtam, azt feltétlenül javítsd ki, különben nem fogja elmenteni rendesen a jelszót!
-
enum dialogs
{
DIALOG_REGISTER = 10, DIALOG_LOGIN, Stats, Register2
};
igy vannak korrigálva a dialogok
E: Megoldva,köszi a segitséget.