Szia!
Van egy ilyen függvény:
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)
Létrehozol változókat(vagy egy tömböt) a fegyver mentéséhez.
new fegyverek[13][2]
A 13 a slotokat jelöli, a 2 pedig a fegyver típusát.
for(new i=0;i<13;i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, fegyverek[0], fegyverek[1]);
}
Itt lekérted egy for ciklussal a játékos fegyvereit a tömbbe. Egy példa:
fegyverek[5][0] = Itt a 0. cella egyenlõ vagy 30-al vagy 31-el, mivel az 5. slot az AK vagy az M4-nek van.
fegyverek[5][1] = Itt az 1. cellában van a lõszer eltárolva.
Ezt a tömböt lemented ahogyan menteni szeretsz(ha szeretnéd tudok írni MySQL példát).
Betöltés:
Nagyon egyszerû. Lekéred a lementett értékeket adatbetöltésnél változókba vagy tömbbe. Ezután mikor a játékos lespawnolt:
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, fegyverid, loszer);
Értelemszerûen a fegyerid-t és a lõszert a saját változóiddal helyettesítsd. A ResetPlayerWeapons lehet, hogy elhagyható, én beleraktam az enyémbe, mivel random kapott néha a játékos lõszereket(máig nem tudom miért, de ez megoldotta)