Pedig mûködnie kell, ez csak egy sima karakterlánc-összehasonlítás. Az OnDialogResponse alatt:
//A megadott dialógust ellenõrzöd
if( !strcmp( inputtext, \"magyar\", true ) ) {
//Ha a \"magyar\" szót írta be
} else {
//Ha nem a \"magyar\" szót írta be
}
Pedig mûködnie kell, ez csak egy sima karakterlánc-összehasonlítás. Az OnDialogResponse alatt:
//A megadott dialógust ellenõrzöd
if( !strcmp( inputtext, \"magyar\", true ) ) {
//Ha a \"magyar\" szót írta be
} else {
//Ha nem a \"magyar\" szót írta be
}
ez meg is volt, de ha nem írsz be semmit, akkor is elfogadja :S
Ez megakadályozza hogy 0 karaktert írhasson.
if(strlen(inputtext) < 1)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Minimum 1 karaktert kell beírnod\");
Ez megakadályozza hogy 0 karaktert írhasson.
if(strlen(inputtext) < 1)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Minimum 1 karaktert kell beírnod\");
mire leírtad, már megoldottam ugyanezzel, de azért köszi :D