Szerző Téma: gamemode bug  (Megtekintve 1498 alkalommal)

gamemode bug
« Dátum: 2011. szeptember 09. - 14:48:48 »
0 Show voters
nos az onplayerconnectnel beirom hgoy csatlakozot ez..... es az onpalyerdisconectnel is +gamemod elejere beirom: #if defined GAMEMODE es a legvegere : #endif na es megirom nincs semi baj bejon hogy jo de az amx 1kb/0kb lesz SOS

gamemode bug
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 09. - 14:49:56 »
0 Show voters
Minek definálod a gamemodot,nem értem......

gamemode bug
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 09. - 14:54:56 »
0 Show voters
akkor mit csinaljak? :question:mert ha nemirom be akkor bugot ir ki

gamemode bug
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 09. - 14:56:21 »
0 Show voters
Nem bugnak hívják,látom nem vagy tisztába az angol szavakkal,errornak hívják...
Mit ír ki?

gamemode bug
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 09. - 14:58:30 »
0 Show voters
1pillanat csak meg 1-2error akadt ;D

Koncz_Norbert

  • Vendég
gamemode bug
« Válasz #5 Dátum: 2011. szeptember 09. - 15:04:10 »
0 Show voters
Nem csoda. Ha nincs defíniálva akkor egyáltalán nem olvas semmit.
Példának ( Teljesen üres módban )
 

#if defined gamemode
#include a_samp
KliensUzenet(jatekosid, SZIN_FEHER, \"Szia\");
#endif

 
Hiba oka
 

G:\\SA-MP\\gamemodes\\xy.pwn(5) : error 013: no entry point (no public functions)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
[/quote]
De ha definíáljuk.
 

#define gamemode
#if defined gamemode
#include a_samp
KliensUzenet(jatekosid, SZIN_FEHER, \"Szia\");
#endif

 
A következõ hiba:
 

G:\\SA-MP\\gamemodes\\xy.pwn(4) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
[/quote]
Ebbõl lehet látni, hogy a defíniált macro-t befogja olvasni, és a hibákat is kiszûri.

gamemode bug
« Válasz #6 Dátum: 2011. szeptember 09. - 15:05:48 »
0 Show voters
C:\\DOCUME~1\\Dr4kul4\\Asztal\\samp\\GAMEMO~1\\lvdm.pwn(156) : error 021: symbol already defined: \"SendClientMessageToAll\"
C:\\DOCUME~1\\Dr4kul4\\Asztal\\samp\\GAMEMO~1\\lvdm.pwn(157) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
e4zek az erorok

gamemode bug
« Válasz #7 Dátum: 2011. szeptember 09. - 15:07:42 »
0 Show voters
Definálvav van már a
 
SendClientMessageToAll

 
és jó lenne ha sorokat is bemásolnád

gamemode bug
« Válasz #8 Dátum: 2011. szeptember 09. - 15:10:59 »
0 Show voters
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~SA-MP: ~r~Las Venturas ~g~MoneyGrub\",5000,5);
SendPlayerFormattedText(playerid, \"Welcome to Las Venturas MoneyGrub, For help type /help.\", 0);
gActivePlayers[playerid]++;
gLastGaveCash[playerid] = GetTickCount();
return 1;
}
    SendClientMessageToAll(, COLOR_GREEN\"Játékos %s %d csatlakozott a szerverhez\");
    return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME], str[128];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
{
   switch (reason) {
      case 0:   format(str, sizeof(str), \"====={ff0000}%s (%d) Elment a szerveröl (hiba/crash)\", PlayerName, playerid);
      case 1:   format(str, sizeof(str), \"====={ff0000}%s (%d) Elment a szerveröl (Kilépett)\", PlayerName, playerid);
   }
   SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, str);
}
    return 1;
}[/pawn]

Koncz_Norbert

  • Vendég
gamemode bug
« Válasz #9 Dátum: 2011. szeptember 09. - 15:17:30 »
0 Show voters

#include a_samp
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~SA-MP: ~r~Las Venturas ~g~MoneyGrub\",5000,5);
//SendPlayerFormattedText(playerid, \"Welcome to Las Venturas MoneyGrub, For help type /help.\", 0);  // Ilyen funkció nincs.
//gActivePlayers[playerid]++; // Nincs értelme
//gLastGaveCash[playerid] = GetTickCount(); // Nincs értelme
new string[128], name[24]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"Játékos %s %d csatlakozott a szerverhez\", name, playerid);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); // COLOR_GREEN macro hiányos
    return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME], str[128];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
switch (reason)
{
   case 0:   format(str, sizeof(str), \"====={ff0000}%s (%d) Elment a szerveröl (hiba/crash)\", PlayerName, playerid);
   case 1:   format(str, sizeof(str), \"====={ff0000}%s (%d) Elment a szerveröl (Kilépett)\", PlayerName, playerid);
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, str); // COLOR_GREEN macro hiányos
}
return 1;
}

gamemode bug
« Válasz #10 Dátum: 2011. szeptember 09. - 15:24:06 »
0 Show voters
mi az a marco :D

Koncz_Norbert

  • Vendég
gamemode bug
« Válasz #11 Dátum: 2011. szeptember 09. - 17:01:06 »
0 Show voters

#include a_samp
#tryinclude a_samp
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#if defined xy
#error Nincsen hiba. Csak átverés.
#else
    //#error Nincs definíálva az xy.
#undef
///////////////////////////////
stock emittest(str[])
{
    #emit CONST.alt      str
#emit LCTRL         0
#emit ADD
do
{
#emit LOAD.i
}
return 1;
}

 
Minden \'#\' -el ellátott funkciókat iránynyelvnek nevezzük.


Makró ( macro )
 

#define loopingto(%1,%2) for(new %1 = 0; %1 < %2; %1++)
loopingto(i, 500)
{
}

 
Szerkesztve.
El olvastam a C++ leírást.
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 09. - 17:31:11 írta Koncz Norbert »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal