GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: 01ToYoTa01 - 2011. február 14. - 20:00:57

Cím: Dialog visszatérés
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 14. - 20:00:57
error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"
warning 215: expression has no effect

 
Ez mitõl lehet?
Cím: Dialog visszatérés
Írta: kurta999 - 2011. február 14. - 20:08:12
Valószínûleg nem így va.
swtich(vmi)
{
    case 0: Vmi;
    case 1: Vmi;
}
Cím: Dialog visszatérés
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 14. - 20:11:45

if(strcmp(\"/feladat\", cmdtext, true) == 0)
{
    switch(gTeam[playerid])
{
      case TEAMLESS:
            {
      ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Csapat nélküli\", \"Válasz csapatot!\", \"Rendben\", \"Oké\");
           }
       case BODYGUARD:
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00C0FF}Testõr\", \"{FFFFFF}Védd a {F3FF02}minisztert!\\n{FFFFFF}Együtt dolgozol a {0049FF}rendõrséggel.\\n{FFFFFF}Az ellenségeid a {F81414}terroristák {FFFFFF}és az {6EF83C}elmebajosok.\", \"Rendben\", \"Oké\");
           }
           case TERRORIST:
       {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{F81414}Terrorista\", \"{FFFFFF}Öld a {F3FF02}minisztert!\\n{FFFFFF}Az ellenségeid a {0049FF}rendõrök, {FFFFFF}a {00C0FF}testõrök {FFFFFF}és az {6EF83C}elmebajosok.\\n{FFFFFF}Bombát magadra a /bvesz paranccsal erõsíthetsz.\", \"Rendben\", \"Oké\");
            }
            case PM:
       {
       ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{F3FF02}Miniszter\", \"\\n{FFFFFF}Éld túl a menetet 10 percig.\\n{FFFFFF}A {00C0FF}testõreid {FFFFFF}és a {0049FF}rendõrség {FFFFFF}megvédenek!\\n{FFFFFF}Az ellenségeid a {F81414}terroristák {FFFFFF}és az {6EF83C}elmebajosok.\", \"Rendben\", \"Oké\");
           }
            case POLICE:
       {
       ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{0049FF}Rendõr\", \"\\n{FFFFFF}Öld meg az {6EF83C}elmebajosokat és a {F81414}terroristákat\\n{FFFFFF}Dolgozz együtt a {F3FF02}miniszter {00C0FF}testõreivel, {FFFFFF}hogy megvédd õt!\", \"Rendben\", \"Oké\");
            }
            case PSYCHO:
          {
       ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{6EF83C}Elmebajos\", \"\\n{FFFFFF}A feladatod, hogy megölj mindenkit! Mindenki az ellenséged.\", \"Rendben\", \"Oké\");
    }
   return 1;
}

 
Így van.
Cím: Dialog visszatérés
Írta: DrAkE - 2011. február 14. - 20:37:38
És melyik sorra írja ki a hibát?
Cím: Dialog visszatérés
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 14. - 21:30:16
A return 1;-re
Cím: Dialog visszatérés
Írta: DrAkE - 2011. február 15. - 15:41:11
if(strcmp(\"/feladat\", cmdtext, true) == 0)
{
switch(gTeam[playerid])
{
   case TEAMLESS: ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Csapat nélküli\", \"Válasz csapatot!\", \"Rendben\", \"Oké\");
   case BODYGUARD: ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00C0FF}Testõr\", \"{FFFFFF}Védd a {F3FF02}minisztert!\\n{FFFFFF}Együtt dolgozol a {0049FF}rendõrséggel.\\n{FFFFFF}Az ellenségeid a {F81414}terroristák {FFFFFF}és az {6EF83C}elmebajosok.\", \"Rendben\", \"Oké\");
   case TERRORIST: ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{F81414}Terrorista\", \"{FFFFFF}Öld a {F3FF02}minisztert!\\n{FFFFFF}Az ellenségeid a {0049FF}rendõrök, {FFFFFF}a {00C0FF}testõrök {FFFFFF}és az {6EF83C}elmebajosok.\\n{FFFFFF}Bombát magadra a /bvesz paranccsal erõsíthetsz.\", \"Rendben\", \"Oké\");
   case PM: ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{F3FF02}Miniszter\", \"\\n{FFFFFF}Éld túl a menetet 10 percig.\\n{FFFFFF}A {00C0FF}testõreid {FFFFFF}és a {0049FF}rendõrség {FFFFFF}megvédenek!\\n{FFFFFF}Az ellenségeid a {F81414}terroristák {FFFFFF}és az {6EF83C}elmebajosok.\", \"Rendben\", \"Oké\");
   case POLICE: ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{0049FF}Rendõr\", \"\\n{FFFFFF}Öld meg az {6EF83C}elmebajosokat és a {F81414}terroristákat\\n{FFFFFF}Dolgozz együtt a {F3FF02}miniszter {00C0FF}testõreivel, {FFFFFF}hogy megvédd õt!\", \"Rendben\", \"Oké\");
   case PSYCHO: ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{6EF83C}Elmebajos\", \"\\n{FFFFFF}A feladatod, hogy megölj mindenkit! Mindenki az ellenséged.\", \"Rendben\", \"Oké\");
}
return 1;
}
Cím: Dialog visszatérés
Írta: Vampesz - 2011. február 15. - 16:18:57
Egyébként csak szólnék ha az MSGBOX 2 gombja \"oké\" helyett mondjuk \"\" akkor csak 1 gombod lesz ;)

Edited by Vampesz: Helyesírási hiba FIXED
Cím: Dialog visszatérés
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 15. - 16:19:25
Kösz szépen az elsõ bejött a másodikat pedig nagyon kerestem :D