Mód elejére:
#define DIALOG_SKIN 10
#define DIALOG_SKIN_GROOVE 11
#define DIALOG_SKIN_BALLAS 12
A skin parancs alá:
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SKIN, DIALOG_STYLE_LIST, Skinek\", \"Groove\\nBallas\\nsatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
És OnPlayerDialogResponse alá:
switch(listitem)
{
case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk
{
switch(listitem)
{
case 0: //az elsõ menü
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
}
case 1: //a második menü
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
}
//és így tovább a case-k
}
}
case 11: //a groove skinek
{
switch(listitem)
{
case 0: //elsõ skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 1: //Második skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 2: //haradik skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
}
case 12: //balals skinek
{
switch(listitem)
{
case 0: //elsõ skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 1: //Második skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 2: //haradik skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
}
Ha hibás jelezd, gyorsan összedobtam.
E: Nem tabolgatom végig, remélem érted.