Igen,amúgy itt minden checkpointál megfogja csinálni azt amit megadtál!
Létre kell hozni egy változót ilyen esetben!
[pawn]#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new cp;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Nem jó a stript\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Nem jó a stript\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
cp = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1947.2241,-2652.2444,13.5469, 2.0);
return 1;
}
//560 sultan
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(cp)
{
CreateVehicle(560, 1947.2241,-2652.2444,13.5469,359.5417, -1, -1, 500);
PlayerPlaySound(playerid, 1097, 1947.2241,-2652.2444,13.5469);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
return 1;
}
//0.0,0.0,0.0
//1947.2241,-2652.2444,13.5469,359.5417
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
if(cp)
{
printf(\"A(z) %d azonosítójú játékos kilépett a verseny ellenõrzõpontból!\",playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1098,0.0,0.0,0.0);
}
return 1;
}
//ez nem tom minek ha nem race chekcpointot hoztál létre
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
if(cp)
{
printf(\"A(z) %d azonosítójú játékos kilépett a verseny ellenõrzõpontból!\",playerid);
}
return 1;
}[/pawn]