Szerző Téma: Újra lespawnolás  (Megtekintve 576 alkalommal)

Újra lespawnolás
« Dátum: 2014. December 21. - 19:00:29 »
0 Show voters
Sziasztok!Azt szeretném megkérdezni,hogy hogyan lehet azt megoldani hogyha a szerveren az összes ember meghal akkor újra lespawnoljon mindenkit.Team dm szerverre lesz.
A válaszokat előre is köszönöm!

Újra lespawnolás
« Válasz #1 Dátum: 2014. December 21. - 21:39:18 »
0 Show voters
ha úgy érted hogy addig ne spawnolja le a többit amig nem halt meg mindenki akkor írtam rá 1 scriptet:



 

#include <a_samp>
new deaths;
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);//csapat 1
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);//csapat 2
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
deaths++;
if(deaths == GetPlayersOnServer())
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS)
{
   if(IsPlayerConnected(i)) SpawnPlayer(i);
   else continue;
}
}
else
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
       PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
}
return 1;
}
//hív. fórumról szedett online playereket lekérő függvény:
stock GetPlayersOnServer()
{
new count;
for(new x=0; x< MAX_PLAYERS; x++) { //x = MAX_PLAYERS
  if(IsPlayerConnected(x))) {
   count++;
}
}
return count;
}

Újra lespawnolás
« Válasz #2 Dátum: 2014. December 23. - 12:40:50 »
0 Show voters
Igen,így értettem! :) Köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal