Sziasztok.
Elkészítettem egy dialogot, idáig mindig sikerült, most nincs kedve neki. Rányom valamelyik választási lehetõségre, de csak simán kikapcsolja a dialogot, nem teljesíti, amit kérek.
A Dialog:
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == 1 )
{
if ( !response )
{
return 1;
}
if ( listitem == 0 )
{
SetPlayerSkin(playerid, 107);
SetPlayerPos(playerid, 2770.6196,-2389.1914,16.2244);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50);
}
if ( listitem == 0 )
{
SetPlayerSkin(playerid, 285);
SetPlayerPos(playerid,2823.7356,-2447.8679,12.0918);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50);
}
return 1;
}
return 0;
}
Csak egy gomb elérhetõ, a választás. Szóval nincs kilépési lehetõség, lehet, összekeveri a gombokat? Vagy csak simán elrontottam a kódot? Ha igen, tudnátok egy javított \"típust\" írni?
if(dialogid == 1 && response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
}
case 1:
{
}
case 2:
{
}
}
}
én így szoktam :)
Így is megpróbáltam, ugyan az :/
if (strcmp(\"/start\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi akarsz lenni?\", \"Maffiás\\nSWAT-os\", \"Kezdjük!\", \"\");
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
Ehhez a parancshoz van fûzve.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 03. - 17:37:39 )
Jaaaa, megvan! Nem egyezett az ID!