3 napja nem volt gondom az NPC-vel, viszont ma megkergült valami vagy nem tudom, mert ugyan úgy csináltam mint eddig, de feljön a szerverre, és 10másodperc múlva lelép. (Le se spawnol)
A .rec fájl-t kétszer is felvettem.
Az NPC pwn-je:
#include < a_npc > // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
#define RECORDING \"weapdiler\" // Record fájl neve
#define RECORDING_TYPE 2 // 1 = Jármû || 2 = Gyalog
// Jármûves NPC
/*public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid)
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle()
{
StopRecordingPlayback();
return 0;
}*/
// Gyalogos NPC ->
public OnNPCSpawn()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
NPC FS:
#include < a_samp >
#include < a_npc >
// NPC Jármûvek létrehozása
/* */
/* */
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"Fegyverker\", \"weapdiler\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[24];
GetPlayerName(playerid, npcname, 24);
if(!strcmp(npcname, \"Fegyverker\", true))
{
print(\"lespawnolt\");
ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"DEALER\", 4, 1, 0, 0, 0, 0, 0);
}
return 1;
}
return 1;
}
Mi a gond?
U.I.: Valamint mitõl ilyen a samp-server.exe?U.I.: Megoldva mind 2 probléma.