if (dialogid == 2 ) { if ( !response ) { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"-\" ); return 1; } if ( listitem == 0 ) { ShowPlayerDialog ( playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Természetes Stuntok\", \"1.Stunt\\n2.Stunt\\n3.Stunt\\n5.Stunt\\n6.Stunt\\n7.Stunt\\n8.Stunt\\n9.Stunt\\n10.Stunt\\n11.Stunt\\n12.Stunt\\n13.Stunt\\n14.Stunt\\n15.Stunt\",\"GO !\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 1 ) { ShowPlayerDialog ( playerid, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mesterséges Stuntok\", \"Stunt park\",\"GO\",\"Vissza\" ); }return 1;}if (dialogid == 3 ){ if ( !response ) { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"-\" ); return 1;}if ( listitem == 0){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2227.1753,1352.7283,10.8788); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2227.1753,1352.7283,10.8788); // Teleportálás jármu nélkül.SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a lépcsõ felé, és ugrass fel az elõtted lévõ épület tetejére.\");}if ( listitem == 1){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2415.3455,1193.7200,10.6797); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2415.3455,1193.7200,10.6797); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ épület felé, és a tuja elõtt kapd fel egykerékre amotort, és landolj az épület tetején.\"); } }if ( listitem == 2){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2285.5952,1126.4622,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2285.5952,1126.4622,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ épület felé, és a lépcsõrõl ugrass az épület tetejére.\" );}}if ( listitem == 3){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2345.6694,975.5616,10.6719); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2345.6694,975.5616,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a Four Dragons kaszinó felé, az elõtte lévõ tujáról ugrass el, és próbálj minél magasabb fokra felugratni.\");}}if ( listitem == 4){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2579.7310,923.6282,9.8023); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2579.7310,923.6282,9.8023); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan, az elõtted lévõ lépcsõrõl ugrass el úgy, hogy miközben felhajtassz a lépcsõre, elhúzod jobbra a kormányt, és landolj az épület tetején.\");}}if ( listitem == 5){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2594.3625,1008.1779,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2594.3625,1008.1779,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ lépcsõ felé, és ugrass el úgy, hogy közbe kicsit jobbra elhúzod a kormányt. Landolj az épület tetején.\");}}if ( listitem == 6){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1938.9447,2019.2631,10.6719); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,1938.9447,2019.2631,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a Casino felirat felé, elõtte van egy tuja. A tujáról próbálj elugratni úgy, hogy elõtte egy kicsit felhúzod egykerékre a motrot. Landolj a felirat melletti lila csíkon.\");}}if ( listitem == 7){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2632.1548,2230.6304,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2632.1548,2230.6304,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ második épület felé, és az elõtte található fehér padkáról ugrass el úgy, hogy a tetõn érkezz.\");}}if ( listitem == { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2054.5210,2217.0425,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2054.5210,2217.0425,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ tuja felé, és mikor elõtte vagy kapd fel egykerékre a motrot, és ugrass el a tujáról az épület tetejére.\");}}if ( listitem == 9){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2360.8550,1892.6907,10.7096); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2360.8550,1892.6907,10.7096); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a vízesés felé. A vízesés elõtti tuja elõtt kapd fel egykerékre a motrot, és landolj a köveken.\");}}if ( listitem == 10){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2045.5337,1451.6095,10.6719); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2045.5337,1451.6095,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül.SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ repülõtér felé, és az elõtte lévõ füves részrõl ugrass el úgy, hogy az épület tetején landolj.\");}}if ( listitem == 11){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2336.6191,308.7725,39.0044); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-2336.6191,308.7725,39.0044); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a Wang Cars autószalon felé, és amikor ott vagy a szalon elõtt, pattanj el a szürke padkáról. A pattanás elõtt kapd fel egykerékre a motrot, csak így tudsz nagyot ugratni. Sok sikert ! \");}}if ( listitem == 12){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1959.7816,-321.8338,25.7109); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-1959.7816,-321.8338,25.7109); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan fel a füvön és ugrass be az autósiskola udvarába.\");}}if ( listitem == 13){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2004.1385,-276.0500,35.3203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-2004.1385,-276.0500,35.3203); // Teleportálás jármu nélkül.SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a tõled távol lévõ lépcsõ felé, ugrass el róla, úgy, hogy a falnak nekimenj a motorral, és a falról ugrass a hátad mögött lévõ épületre.\");}}if ( listitem == 14){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2005.4685,-20.6130,34.9663); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-2005.4685,-20.6130,34.9663); // Teleportálás jármu nélkül.SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan elõre, és az autósiskola elõtti padkáról ugrass fel az elõtted lévõ épületre.\"); } } return 1; } return 0;}}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if (dialogid == 2 ) { if ( !response ) { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"-\" ); return 1; } if ( listitem == 0 ) { ShowPlayerDialog ( playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Természetes Stuntok\", \"1.Stunt\\n2.Stunt\\n3.Stunt\\n5.Stunt\\n6.Stunt\\n7.Stunt\\n8.Stunt\\n9.Stunt\\n10.Stunt\\n11.Stunt\\n12.Stunt\\n13.Stunt\\n14.Stunt\\n15.Stunt\",\"GO !\", \"Vissza\" ); } if ( listitem == 1 ) { ShowPlayerDialog ( playerid, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mesterséges Stuntok\", \"Stunt park\",\"GO\",\"Vissza\" ); }return 1;}if (dialogid == 3 ){ if ( !response ) { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"-\" ); return 1;}if ( listitem == 0){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2227.1753,1352.7283,10.8788); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2227.1753,1352.7283,10.8788); // Teleportálás jármu nélkül. }}if ( listitem == 1){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2415.3455,1193.7200,10.6797); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2415.3455,1193.7200,10.6797); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ épület felé, és a tuja elõtt kapd fel egykerékre amotort, és landolj az épület tetején.\"); } }if ( listitem == 2){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2285.5952,1126.4622,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2285.5952,1126.4622,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ épület felé, és a lépcsõrõl ugrass az épület tetejére.\" ); }}if ( listitem == 3){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2345.6694,975.5616,10.6719); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2345.6694,975.5616,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a Four Dragons kaszinó felé, az elõtte lévõ tujáról ugrass el, és próbálj minél magasabb fokra felugratni.\"); }}if ( listitem == 4){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2579.7310,923.6282,9.8023); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2579.7310,923.6282,9.8023); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan, az elõtted lévõ lépcsõrõl ugrass el úgy, hogy miközben felhajtassz a lépcsõre, elhúzod jobbra a kormányt, és landolj az épület tetején.\"); }}if ( listitem == 5){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2594.3625,1008.1779,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2594.3625,1008.1779,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan az elõtted lévõ lépcsõ felé, és ugrass el úgy, hogy közbe kicsit jobbra elhúzod a kormányt. Landolj az épület tetején.\"); }}if ( listitem == 6){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1938.9447,2019.2631,10.6719); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,1938.9447,2019.2631,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"TIPP : Menj gyorsan a Casino felirat felé, elõtte van egy tuja. A tujáról próbálj elugratni úgy, hogy elõtte egy kicsit felhúzod egykerékre a motrot. Landolj a felirat melletti lila csíkon.\"); }}if ( listitem == 7){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2632.1548,2230.6304,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2632.1548,2230.6304,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ második épület felé, és az elõtte található fehér padkáról ugrass el úgy, hogy a tetõn érkezz.\"); }}if ( listitem == { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2054.5210,2217.0425,10.8203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2054.5210,2217.0425,10.8203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ tuja felé, és mikor elõtte vagy kapd fel egykerékre a motrot, és ugrass el a tujáról az épület tetejére.\"); }}if ( listitem == 9){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2360.8550,1892.6907,10.7096); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2360.8550,1892.6907,10.7096); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a vízesés felé. A vízesés elõtti tuja elõtt kapd fel egykerékre a motrot, és landolj a köveken.\"); }}if ( listitem == 10){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2045.5337,1451.6095,10.6719); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,2045.5337,1451.6095,10.6719); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan az elõtted lévõ repülõtér felé, és az elõtte lévõ füves részrõl ugrass el úgy, hogy az épület tetején landolj.\"); }}if ( listitem == 11){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2336.6191,308.7725,39.0044); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-2336.6191,308.7725,39.0044); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a Wang Cars autószalon felé, és amikor ott vagy a szalon elõtt, pattanj el a szürke padkáról. A pattanás elõtt kapd fel egykerékre a motrot, csak így tudsz nagyot ugratni. Sok sikert ! \"); }}if ( listitem == 12){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1959.7816,-321.8338,25.7109); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-1959.7816,-321.8338,25.7109); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan fel a füvön és ugrass be az autósiskola udvarába.\"); }}if ( listitem == 13){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2004.1385,-276.0500,35.3203); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-2004.1385,-276.0500,35.3203); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan a tõled távol lévõ lépcsõ felé, ugrass el róla, úgy, hogy a falnak nekimenj a motorral, és a falról ugrass a hátad mögött lévõ épületre.\"); }}if ( listitem == 14){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2005.4685,-20.6130,34.9663); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-2005.4685,-20.6130,34.9663); // Teleportálás jármu nélkül. SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Menj gyorsan elõre, és az autósiskola elõtti padkáról ugrass fel az elõtted lévõ épületre.\"); }}return 1;}return 0;}