Hello. Próbáld így:
[pawn]else if(dialogid == DIALOG_PIAC)
{
listitem++;
switch(listitem)
{
case 1:
{
if(GetMoney(playerid) < 10000)
{
format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1;
}
if(PiacInfo[fMati] < 400)
{
Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
return 1;
}
GiveMoney(playerid, -10000);
GiveWeapon(playerid, 24, 150);
Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 400;
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy deagle-t\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
case 2:
{
if(GetMoney(playerid) < 8000)
{
format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1;
}
if(PiacInfo[fMati] < 300)
{
Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
return 1;
}
GiveMoney(playerid, -8000);
GiveWeapon(playerid, 22, 150);
Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy colt-ot\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
case 3:
{
if(GetMoney(playerid) < 5000)
{
format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1;
}
if(PiacInfo[fMati] < 100)
{
Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
return 1;
}
GiveMoney(playerid, -5000);
GiveWeapon(playerid, 3, 1);
Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy gumibotot\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
case 4:
{
if(GetMoney(playerid) < 3000)
{
format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1;
}
if(PiacInfo[fMati] < 50)
{
Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
return 1;
}
GiveMoney(playerid, -3000);
GiveWeapon(playerid, 4, 1);
Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 50;
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy kést\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
case 5:
{
if(GetMoney(playerid) < 5000)
{
format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1;
}
if(PiacInfo[fMati] < 100)
{
Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
return 1;
}
GiveMoney(playerid, -5000);
GiveWeapon(playerid, 5, 1);
Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 100;
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy baseball ütõt\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
}
}[/pawn]
A case-eknél rontottad el, nem pontosvesszõ kell hanem kettõspont.
Több hibát nem találtam bennt így átfutólag.