GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: FireKill - 2011. december 22. - 13:57:43

Cím: Dialog probléma
Írta: FireKill - 2011. december 22. - 13:57:43
[pawn]
else if(dialogid == DIALOG_PIAC)
   {
      listitem++;
      switch(listitem)
      {
         case 1;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 10000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }
            if(PiacInfo[fMati] < 400)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -10000);
            GiveWeapon(playerid, 24, 150);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 400;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy deagle-t\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 2;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 8000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 300)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -8000);
            GiveWeapon(playerid, 22, 150);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy colt-ot\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 3;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 5000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 100)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -5000);
            GiveWeapon(playerid, 3, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy gumibotot\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 4;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 3000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 50)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -3000);
            GiveWeapon(playerid, 4, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 50;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy kést\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 5;
         {
            if(GetMoney(playerid) < 5000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 100)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -5000);
            GiveWeapon(playerid, 5, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 100;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy baseball ütõt\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
      }
   }[/pawn]
Ez miatt egyszerûen nem fut le a compile, de nem tudom miért.
Cím: Dialog probléma
Írta: Zharko - 2011. december 22. - 14:53:37
Hello. Próbáld így:
[pawn]else if(dialogid == DIALOG_PIAC)
   {
      listitem++;
      switch(listitem)
      {
         case 1:
         {
            if(GetMoney(playerid) < 10000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }
            if(PiacInfo[fMati] < 400)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -10000);
            GiveWeapon(playerid, 24, 150);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 400;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy deagle-t\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 2:
         {
            if(GetMoney(playerid) < 8000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 300)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -8000);
            GiveWeapon(playerid, 22, 150);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy colt-ot\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 3:
         {
            if(GetMoney(playerid) < 5000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 100)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -5000);
            GiveWeapon(playerid, 3, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 300;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy gumibotot\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 4:
         {
            if(GetMoney(playerid) < 3000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 50)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -3000);
            GiveWeapon(playerid, 4, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 50;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy kést\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         case 5:
         {
            if(GetMoney(playerid) < 5000)
            {
               format(string, sizeof(string), \"Ezt nem tudod kifizetni...\");
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, string, \"OK\", \"Mégse\");
               TogglePlayerControllable(playerid, true);
               return 1;
            }   
            if(PiacInfo[fMati] < 100)
            {
            Msg(playerid, \"A gyárnak nincs elég alkatrésze a fegyver összerakásához...\");
            return 1;
            }
            GiveMoney(playerid, -5000);
            GiveWeapon(playerid, 5, 1);
            Cselekves(playerid \"vett valamit...\");
            PiacInfo[fMati] = PiacInfo[fMati] - 100;
            format(string, sizeof(string), \"Sikeresen vettél egy baseball ütõt\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VESZ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Piac\", string, \"OK\", \"Mégse\");
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
      }
   }[/pawn]
A case-eknél rontottad el, nem pontosvesszõ kell hanem kettõspont. :D
Több hibát nem találtam bennt így átfutólag.
Cím: Dialog probléma
Írta: FireKill - 2011. december 22. - 14:59:15
köszönöm szépen :)