MAX_PLAYERID vagy GetMaxPlayers()? én személy szerint egyiket se használnám
ha tényleg a sebesség csökkentésre mész akkor a leggyorsabb változatot ajánlom...amit szerintem már elõttem is megemlítettek csak kicsit rosszul fogalmazták meg...
\"a foreach azért jobb, mert ott a MAX_PLAYERS mindig anyi ahány játékos van a szerveren.\"
szerintem ez téves, mivel ha tényleg így mûködik akkor egy rakás *****, már bocs
a legnagyobb ID-t kell eltárolni fel-le csatlakozásoknál változtatni ezt az értéket
ha mondjuk van fent 3 játékos:
ID 0
ID 3
ID 8
akkor is max 8x lép be a ciklus magba mivel a legnagyobb ID 8
és a ciklus 1. sorába ezt írd:
[pawn]if(!IsPlayerConnected(i)) { continue; }[/pawn]
és máris átugorja a \"lyukakat\"
én személyszerint igy használnám de te döntesz, ennél gyorsabb módszer szerintem nincs, azaz talán 1 akad...