if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION)){ SetTimerEx(\"cpb\",3000,false,\"i\",playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"Motor inditása\",3000,6); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } } } return 1;}forward cpb(playerid);public cpb(playerid){ TogglePlayerControllable(playerid,1); GameTextForPlayer(playerid,\"Motor beinditva\",3000,6); return 1;}
/*--- Ezek hátha segítenek a későbbiek folyamán ---#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) // Lenyomva tartja#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // Megnyomta#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) // Elengedte(Példa.: if(HOLDING(KEY_YES)) return true;)--- Egyszerre több gomb lenyomása ---(Példa.: if(HOLDING(KEY_FIRE) && HOLDING(KEY_YES)) return true;)*/if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION)){if(/*!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) || */GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)return true;// Ide majd lekérdezés hogy megy-e a motor, és az alapján indíjjjja el a tájmert!SetTimerEx(\"cpb\",3000,false,\"i\",playerid);GameTextForPlayer(playerid,\"Motor inditása...\",3000,6);return 1;}forward cpb(playerid);public cpb(playerid){ // TogglePlayerControllable(playerid,1); ## Fölösleges ez ide...GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);switch(engine){case 0: // Ha nem megy{ SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective); GameTextForPlayer(playerid,\"Motor beinditva\",3000,6);}} return 1;}
if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION))Szerintem ez problem mert a kettő kiüti egymást.Amikor indítod a kocsit azt a timerbe kéne rakni. [/quote]miért is üti egymást?egyiknél newkeys másiknál oldkeys van Rosszul használtad a Timert, tessék kijavítottam, így biztosan működni fog. :wave: /*--- Ezek hátha segítenek a későbbiek folyamán ---#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) // Lenyomva tartja#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // Megnyomta#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) // Elengedte(Példa.: if(HOLDING(KEY_YES)) return true;)--- Egyszerre több gomb lenyomása ---(Példa.: if(HOLDING(KEY_FIRE) && HOLDING(KEY_YES)) return true;)*/if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION)){if(/*!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) || */GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)return true;// Ide majd lekérdezés hogy megy-e a motor, és az alapján indíjjjja el a tájmert!SetTimerEx(\"cpb\",3000,false,\"i\",playerid);GameTextForPlayer(playerid,\"Motor inditása...\",3000,6);return 1;}forward cpb(playerid);public cpb(playerid){ // TogglePlayerControllable(playerid,1); ## Fölösleges ez ide...GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);switch(engine){case 0: // Ha nem megy{ SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective); GameTextForPlayer(playerid,\"Motor beinditva\",3000,6);}} return 1;} [/quote]soroljam a lehetséges hibákat? Ez már nem a kérdés része, de leírom ha nem gond Én az egészet simán úgy oldanám meg, hogy nem fagyasztanám a játékost, hanem 3 mp múlva indítanám be a motort...Mi értelme van annak, hogy beindítod a motort és lefagyasztod a játékost? túl van bonyolítva szerintem, de te tudod...Ajánlom figyelmedbe, hogy ezt simán lehet floodolni és ha akarom akkor 1 mp alatt 200 timert indítok vagy még többet...tehát simán egy beindítás paranccsal lehet elég szépen terhelni a szervert.A játékos a 3mp timer alatt elhagyhatja a járművet, ha az én megoldásommal élnél. Szóval több dologra kell figyelned, de nem muszáj a játékosra indítani a timert, lehet a járműre is!
Rosszul használtad a Timert, tessék kijavítottam, így biztosan működni fog. :wave: /*--- Ezek hátha segítenek a későbbiek folyamán ---#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) // Lenyomva tartja#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // Megnyomta#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) // Elengedte(Példa.: if(HOLDING(KEY_YES)) return true;)--- Egyszerre több gomb lenyomása ---(Példa.: if(HOLDING(KEY_FIRE) && HOLDING(KEY_YES)) return true;)*/if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION)){if(/*!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) || */GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)return true;// Ide majd lekérdezés hogy megy-e a motor, és az alapján indíjjjja el a tájmert!SetTimerEx(\"cpb\",3000,false,\"i\",playerid);GameTextForPlayer(playerid,\"Motor inditása...\",3000,6);return 1;}forward cpb(playerid);public cpb(playerid){ // TogglePlayerControllable(playerid,1); ## Fölösleges ez ide...GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);switch(engine){case 0: // Ha nem megy{ SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective); GameTextForPlayer(playerid,\"Motor beinditva\",3000,6);}} return 1;} [/quote]soroljam a lehetséges hibákat? Ez már nem a kérdés része, de leírom ha nem gond Én az egészet simán úgy oldanám meg, hogy nem fagyasztanám a játékost, hanem 3 mp múlva indítanám be a motort...Mi értelme van annak, hogy beindítod a motort és lefagyasztod a játékost? túl van bonyolítva szerintem, de te tudod...Ajánlom figyelmedbe, hogy ezt simán lehet floodolni és ha akarom akkor 1 mp alatt 200 timert indítok vagy még többet...tehát simán egy beindítás paranccsal lehet elég szépen terhelni a szervert.A játékos a 3mp timer alatt elhagyhatja a járművet, ha az én megoldásommal élnél. Szóval több dologra kell figyelned, de nem muszáj a játékosra indítani a timert, lehet a járműre is!
error 017: undefined symbol \"GetClosestVehicle\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19691) : error 017: undefined symbol \"VehicleToPlayer\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19734) : warning 217: loose indentationD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19734) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19734) : error 017: undefined symbol \"cpb\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19735) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19735) : error 017: undefined symbol \"cpb\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19748) : warning 217: loose indentationD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19750) : warning 225: unreachable codeD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19750) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19750) : error 017: undefined symbol \"VehicleToPlayer\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19752) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19752) : error 017: undefined symbol \"VehicleToPlayer\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19768) : warning 225: unreachable codeD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19768) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19768) : error 017: undefined symbol \"GetClosestVehicle\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19770) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19770) : error 017: undefined symbol \"GetClosestVehicle\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19781) : error 017: undefined symbol \"VehicleToPlayer\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19800) : warning 225: unreachable codeD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19800) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19800) : error 017: undefined symbol \"DebugKeys\"D:\\GTA Sa-Mp Szerver\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(19847) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 19658)Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 18 Errors.
// KeyStateChangeif(HOLDING(KEY_FIRE) && HOLDING(KEY_NO) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && wAnticheat[playerid][Flood] == 0) // Motor{new x = GetPlayerVehicleID(playerid);GetVehicleParamsEx(x, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);// ### Ellenörzés ###if(CarInfo