Szerző Téma: Dialog hiba :S:S  (Megtekintve 740 alkalommal)

Nem elérhető hpeter94

  • 1450
  • Fórum fenntartó
    • Profil megtekintése
Dialog hiba :S:S
« Dátum: 2010. január 30. - 14:26:05 »
0 Show voters
Hello! Átírtam az ladmin menüit dialogre de valamiért a függvény errorozik :s és nem tok vele semmit csinálni....
 
//==============================================================================
//                     Menus
//==============================================================================
    #if defined USE_MENUS
   
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
     new string[128];
if(dialogid == 3000) //LMainMenu
{
if(response)
{
            if(listitem == 0) // Aktivál
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 4) ShowPlayerDialog(playerid, 3001, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kunfigurációs menü --> Aktivál\", \"Anti káromkodás\\nRossz név kick\\nAnti SPAM\\nPing kick\\nLátszó parancsok\\nLátszó PMek\\nNagybetuk\\nKapcsolódási üzenetek\\nAdmin parancs üzenetek\\nAuto Login\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 4-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 1) // Deaktivál
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 4) ShowPlayerDialog(playerid, 3002, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kunfigurációs menü --> Deaktivál\", \"Anti káromkodás\\nRossz név kick\\nAnti SPAM\\nPing kick\\nLátszó parancsok\\nLátszó PMek\\nNagybetuk\\nKapcsolódási üzenetek\\nAdmin parancs üzenetek\\nAuto Login\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 4-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 2) // Idojárás
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3003, DIALOG_STYLE_LIST, \"Idojárás menü\", \"Tiszta kék ég\\nHomokvihar\\nVihar\\nKödös\\nFelhos\\nEso\\nSzürke ég\\nFekete/fehér ég\\nZöld ég\\nForróság\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 3) // Szerver ido
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3004, DIALOG_STYLE_LIST, \"Óra beállítása\", \"Reggel\\nDél ido\\nDélután\\nEste\\nÉjszaka\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 4) // Minden jármu
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 5) // Admin jármu
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3005, DIALOG_STYLE_LIST, \"Admin autók\", \"Turismo\\nBandito\\nVortex\\nNRG-500\\nS.W.A.T.\\nHunter\\nJetmax\\nRhino\\nMonser Truck\\nSea Sparrow\\nDumper\\nRC Tank\\nRC Bandit\\nRC Baron\\nRC Goblin\\nRC Raider\\nRC cam\\nTram\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 6) // Tuning Menü
            {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2)
      {
                 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
         {
            new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid), LModel = GetVehicleModel(LVehicleID);
             switch(LModel)
            {
               case 448,461,462,463,468,471,509,510,521,522,523,581,586,449:
               {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen jármuvet nem lehet tuningolni\");  TogglePlayerControllable(playerid,true);
                  return 1;
               }
            }
             TogglePlayerControllable(playerid,false);   ShowPlayerDialog(playerid, 3006, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning menü\", \"Nitró\\nHidraulika\\nWire Kerék\\nTwist Kerék\\nAccess Kerék\\nMega Kerék\\nImport Kerék\\nAtomic Kerék\\nOffroad Kerék\\nClassic Kerék\\nFestomunkák\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
           }
         else { SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te nem ülsz jármuben hogy tuningolj\"); TogglePlayerControllable(playerid,true); }
       } else { SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\"); TogglePlayerControllable(playerid,true);   }
   }
   if(listitem == 7) // Fegyverek
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3017, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü\", \"Desert Eagle\\nM4\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nUZI\\nRocket Launcher\\nMinigun\\nSniper Rifle\\nNagy fegyverek\\nKis Fegyverek\\nJetpack\\nKnife\\nFlowers\\nKamera\\nPool Cue\\nBaseball Bat\\nGolf Club\\nMAX Töltény\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
            if(listitem == 8) // Teleportok
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3001) //AdminEnable
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME], file[256]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
format(file,sizeof(file),\"ladmin/config/Config.ini\");
           switch(listitem)
           {
   case 0: { ServerInfo[AntiSwear] = 1; dini_IntSet(file,\"AntiSwear\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a tíltott kármomkodást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 1: { ServerInfo[NameKick] = 1; dini_IntSet(file,\"NameKick\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a tíltott neveket\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 2:   { ServerInfo[AntiSpam] = 1; dini_IntSet(file,\"AntiSpam\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a tíltott floodolást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 3:   { ServerInfo[MaxPing] = 1000; dini_IntSet(file,\"MaxPing\",1000); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a magas pinget\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 4:   { ServerInfo[ReadCmds] = 1; dini_IntSet(file,\"ReadCmds\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a parancsok láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string);   }
   case 5:   { ServerInfo[ReadPMs] = 1; dini_IntSet(file,\"ReadPMs\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a pm-ek láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 6:   { ServerInfo[NoCaps] = 0; dini_IntSet(file,\"NoCaps\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s bekapcsolta a caps-lock letíltását\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   { ServerInfo[ConnectMessages] = 1; dini_IntSet(file,\"ConnectMessages\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a be/ki lépés üzenmeteket\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   { ServerInfo[AdminCmdMsg] = 1; dini_IntSet(file,\"AdminCmdMessages\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s bekapcsolta az admin parancs üzeneteket\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 9:   { ServerInfo[AutoLogin] = 1; dini_IntSet(file,\"AutoLogin\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte az autóbejelentkezést\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3001) //AdminDisable
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME], file[256]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
format(file,sizeof(file),\"ladmin/config/Config.ini\");
           switch(listitem)
           {
   case 0: { ServerInfo[AntiSwear] = 0; dini_IntSet(file,\"AntiSwear\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a tíltott káromkodást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 1: { ServerInfo[NameKick] = 0; dini_IntSet(file,\"NameKick\",0); format(string,sizeof(string),\"Administrátor %s kikapcsolta a tíltott neveket\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 2:   { ServerInfo[AntiSpam] = 0; dini_IntSet(file,\"AntiSpam\",0); format(string,sizeof(string),\"Administrátor %s kikapcsolta a tíltott floodolást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 3:   { ServerInfo[MaxPing] = 0; dini_IntSet(file,\"MaxPing\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a magas pinget\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 4:   { ServerInfo[ReadCmds] = 0; dini_IntSet(file,\"ReadCmds\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a parancsok láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string);   }
   case 5:   { ServerInfo[ReadPMs] = 0; dini_IntSet(file,\"ReadPMs\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a pm-ek láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 6:   { ServerInfo[NoCaps] = 1; dini_IntSet(file,\"NoCaps\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Kikapcsolta a caps-lock letiltását\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   { ServerInfo[ConnectMessages] = 0; dini_IntSet(file,\"ConnectMessages\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a be/ki lépés üzenetet\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   { ServerInfo[AdminCmdMsg] = 0; dini_IntSet(file,\"AdminCmdMessages\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta az admin parancs üzeneteket\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 9:   { ServerInfo[AutoLogin] = 0; dini_IntSet(file,\"AutoLogin\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta az autómatikus bejelentkezést\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3008) //LVehicles
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 3009, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> 2-ajtós kocsik\", \"Feltzer\\nStallion\\nWindsor\\nBobcat\\nYosemite\\nBroadway\\nBlade\\nSlamvan\\nTornado\\nBravura\\nFortune\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 3010, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> 4-ajtós kocsik\", \"Perenniel\\nTahoma\\nVoodoo\\nAdmiral\\nElegant\\nGlendale\\nIntruder\\nMerit\\nOceanic\\nPremier\\nSentinel\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 3011, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Gyors kocsik\", \"Comet\\nBuffalo\\nCheetah\\nEuros\\nHotring Racer\\nInfernus\\nPhoenix\\nSuper GT\\nTurismo\\nZR-350\\nBullet\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 3012, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Egyéb kocsik\", \"Monster Truck\\nTrashmaster\\nBus\\nCoach\\nEnforcer\\nRhino\\nS.W.A.T. Truck\\nCement Truck\\nFlatbed\\nBF Injection\\nDune\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 3013, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Motorok\", \"BF-400\\nBMX\\nFaggio\\nFCR-900\\nFreeway\\nNRG-500\\nPCJ-600\\nPizzaboy\\nQuad\\nSanchez\\nWayfarer\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 5: ShowPlayerDialog(playerid, 3014, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Csónakok\", \"Coastguard\\nDingy\\nJetmax\\nLaunch\\nMarquis\\nPredator\\nReefer\\nSpeeder\\nSquallo\\nTropic\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 6: ShowPlayerDialog(playerid, 3015, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Repülok\", \"Andromada\\nAT-400\\nBeagle\\nCropduster\\nDodo\\nHydra\\nNevada\\nRustler\\nShamal\\nSkimmer\\nStuntplane\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 7: ShowPlayerDialog(playerid, 3016, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Helikopterek\", \"Cargobob\\nHunter\\nLeviathan\\nMaverick\\nNews Chopper\\nPolice Maverick\\nRaindance\\nSeasparrow\\nSparrow\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
            case 8:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3009) //twodoor
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 533;
   case 1: vehid = 439;
   case 2: vehid = 555;
   case 3: vehid = 422;
   case 4: vehid = 554;
   case 5: vehid = 575;
   case 6: vehid = 536;
   case 7: vehid = 535;
   case 8: vehid = 576;
   case 9: vehid = 401;
   case 10: vehid = 526;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3010) //fourdoor
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 404;
   case 1: vehid = 566;
   case 2: vehid = 412;
   case 3: vehid = 445;
   case 4: vehid = 507;
   case 5: vehid = 466;
   case 6: vehid = 546;
   case 7: vehid = 511;
   case 8: vehid = 467;
   case 9: vehid = 426;
   case 10: vehid = 405;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
   return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3011) //fastcar
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 480;
   case 1: vehid = 402;
   case 2: vehid = 415;
   case 3: vehid = 587;
   case 4: vehid = 494;
   case 5: vehid = 411;
   case 6: vehid = 603;
   case 7: vehid = 506;
   case 8: vehid = 451;
   case 9: vehid = 477;
   case 10: vehid = 541;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3012) //Othercars
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 556;
   case 1: vehid = 408;
   case 2: vehid = 431;
   case 3: vehid = 437;
   case 4: vehid = 427;
   case 5: vehid = 432;
   case 6: vehid = 601;
   case 7: vehid = 524;
   case 8: vehid = 455;
   case 9: vehid = 424;
   case 10: vehid = 573;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
           return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3013) //bikes
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 581;
   case 1: vehid = 481;
   case 2: vehid = 462;
   case 3: vehid = 521;
   case 4: vehid = 463;
   case 5: vehid = 522;
   case 6: vehid = 461;
   case 7: vehid = 448;
   case 8: vehid = 471;
   case 9: vehid = 468;
   case 10: vehid = 586;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3014) //boats
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 472;
   case 1: vehid = 473;
   case 2: vehid = 493;
   case 3: vehid = 595;
   case 4: vehid = 484;
   case 5: vehid = 430;
   case 6: vehid = 453;
   case 7: vehid = 452;
   case 8: vehid = 446;
   case 9: vehid = 454;
            case 10:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3015) //planes
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 592;
   case 1: vehid = 577;
   case 2: vehid = 511;
   case 3: vehid = 512;
   case 4: vehid = 593;
   case 5: vehid = 520;
   case 6: vehid = 553;
   case 7: vehid = 476;
   case 8: vehid = 519;
   case 9: vehid = 460;
   case 10: vehid = 513;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3016) //helicopters
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 548;
   case 1: vehid = 425;
   case 2: vehid = 417;
   case 3: vehid = 487;
   case 4: vehid = 488;
   case 5: vehid = 497;
   case 6: vehid = 563;
   case 7: vehid = 447;
   case 8: vehid = 469;
            case 9:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3017) //Xweapons
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { GivePlayerWeapon(playerid,24,500); }
   case 1: { GivePlayerWeapon(playerid,31,500); }
   case 2: { GivePlayerWeapon(playerid,26,500); }
   case 3: { GivePlayerWeapon(playerid,27,500); }
   case 4: { GivePlayerWeapon(playerid,28,500); }
   case 5: { GivePlayerWeapon(playerid,35,500); }
   case 6: { GivePlayerWeapon(playerid,38,1000); }
   case 7: { GivePlayerWeapon(playerid,34,500); }
   case 8: ShowPlayerDialog(playerid, 3018, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü --> Nagy fegyverek\", \"Shotgun\\nAK-47\\nCountry Rifle\\nHS Rocket Launcher\\nFlamethrower\\nSMG\\nTEC9\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
           case 9: ShowPlayerDialog(playerid, 3019, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü --> Kis fegyverek\", \"9mm\\nSilenced 9mm\\nMolotov Cocktail\\nFire Extinguisher\\nSpraycan\\nFrag Grenades\\nKatana\\nChainsaw\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 10: SetPlayerSpecialAction(playerid, 2);
   case 11: GivePlayerWeapon(playerid,4,500);
   case 12: GivePlayerWeapon(playerid,14,500);
   case 13: GivePlayerWeapon(playerid,43,500);
   case 14: GivePlayerWeapon(playerid,7,500);
   case 15: GivePlayerWeapon(playerid,5,500);
   case 16: GivePlayerWeapon(playerid,2,1000);
   case 17: MaxAmmo(playerid);
            case 18:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3018) //XweaponsBig
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { GivePlayerWeapon(playerid,25,500);  }
   case 1: { GivePlayerWeapon(playerid,30,500); }
   case 2: { GivePlayerWeapon(playerid,33,500); }
   case 3: { GivePlayerWeapon(playerid,36,500); }
   case 4: { GivePlayerWeapon(playerid,37,500); }
   case 5: { GivePlayerWeapon(playerid,29,500); }
   case 6: { GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); }
            case 17:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3017, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü\", \"Desert Eagle\\nM4\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nUZI\\nRocket Launcher\\nMinigun\\nSniper Rifle\\nNagy fegyverek\\nKis Fegyverek\\nJetpack\\nKnife\\nFlowers\\nKamera\\nPool Cue\\nBaseball Bat\\nGolf Club\\nMAX Töltény\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3019) //XweaponsSmall
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { GivePlayerWeapon(playerid,22,500); }//9mm
   case 1: { GivePlayerWeapon(playerid,23,500); }//s9
   case 2: { GivePlayerWeapon(playerid,18,500); }// MC
   case 3: { GivePlayerWeapon(playerid,42,500); }//FE
   case 4: { GivePlayerWeapon(playerid,41,500); }//spraycan
   case 5: { GivePlayerWeapon(playerid,16,500); }//grenade
   case 6: { GivePlayerWeapon(playerid,8,500); }//Katana
   case 7: { GivePlayerWeapon(playerid,9,1000); }//chainsaw
            case 8:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3017, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü\", \"Desert Eagle\\nM4\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nUZI\\nRocket Launcher\\nMinigun\\nSniper Rifle\\nNagy fegyverek\\nKis Fegyverek\\nJetpack\\nKnife\\nFlowers\\nKamera\\nPool Cue\\nBaseball Bat\\nGolf Club\\nMAX Töltény\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3020) //LTele
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 3021, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Las Venturas\", \"The Strip\\nCome-A-Lot\\nLV Airport\\nKACC Military Fuels\\nYellow Bell Golf Club\\nBaseball Stadion\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 3022, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Los Santos\", \"Ganton\\nLS Airport\\nOcean Docks\\nPershing Square\\nVerdant Bluffs\\nSanta Maria Beach\\nMulholland\\nRichman\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 3023, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> San Fierro\", \"SF Station\\nSF Airport\\nOcean Flats\\nAvispa Country Club\\nEaster Basin (dokkok)\\nEsplanade North\\nBattery Point\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 3024, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> The Desert\", \"Aircraft Graveyard\\nArea 51\\nThe Big Ear\\nThe Sherman Dam\\nLas Barrancas\\nEl Quebrados\\nOctane Springs\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 3025, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Flint Country\", \"The Lake\\nLeafy Hollow\\nThe Farm\\nShady Cabin\\nFlint Range\\nBecon Hill\\nFallen Tree\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 5: ShowPlayerDialog(playerid, 3026, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Mount Chilliad\", \"Chilliad Jump\\nBottom of Chilliad\\nLegmagasabb pont\\nChilliad Path\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 6: ShowPlayerDialog(playerid, 3027, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Interiorok\", \"Planning Department\\nLV PD\\nPizza Stack\\nRC Battlefield\\nCaligula\'s Casino\\nBig Smoke\'s Crack Palace\\nMadd Dogg\'s Mansion\\nVice Stadium (duel)\\nAmmu-nation\\nAtrium\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3021) //LasVenturasMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,2037.0,1343.0,12.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// strip
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,2163.0,1121.0,23); SetPlayerInterior(playerid,0); }// come a lot
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,1688.0,1615.0,12.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// lv airport
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,2503.0,2764.0,10.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// military fuel
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,1418.0,2733.0,10.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// golf lv
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,1377.0,2196.0,9.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// pitch match
            case 6:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3022) //LosSantosMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,2495.0,-1688.0,13.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// ganton
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,1979.0,-2241.0,13.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// ls airport
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,2744.0,-2435.0,15.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// docks
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,1481.0,-1656.0,14.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// square
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,1150.0,-2037.0,69.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// veradant bluffs
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,425.0,-1815.0,6.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// santa beach
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,1240.0,-744.0,95.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// mullholland
   case 7: { SetPlayerPos(playerid,679.0,-1070.0,49.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// richman
            case 8:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3023) //SanFierroMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,-1990.0,137.0,27.0); SetPlayerInterior(playerid,0); } // sf station
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,-1528.0,-206.0,14.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// sf airport
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-2709.0,198.0,4.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// ocean flats
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-2738.0,-295.0,6.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// avispa country club
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,-1457.0,465.0,7.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// easter basic docks
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,-1853.0,1404.0,7.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// esplanadae north
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,-2620.0,1373.0,7.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// battery point
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3024) //DesertMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,416.0,2516.0,16.0); SetPlayerInterior(playerid,0); } // plane graveyard
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,81.0,1920.0,17.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// area51
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-324.0,1516.0,75.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// big ear
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-640.0,2051.0,60.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// dam
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,-766.0,1545.0,27.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// las barrancas
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,-1514.0,2597.0,55.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// el qyebrados
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,442.0,1427.0,9.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// actane springs
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3025) //FlintCountry
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,-849.0,-1940.0,13.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// lake
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,-1107.0,-1619.0,76.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// leafy hollow
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-1049.0,-1199.0,128.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// the farm
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-1655.0,-2219.0,32.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// shady cabin
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,-375.0,-1441.0,25.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// flint range
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,-367.0,-1049.0,59.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// beacon hill
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,-494.0,-555.0,25.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// fallen tree
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3026) //MountChiliadMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,-2308.0,-1657.0,483.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// chiliad jump
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,-2331.0,-2180.0,35.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// bottom chiliad
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-2431.0,-1620.0,526.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// highest point
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-2136.0,-1775.0,208.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// chiliad path
            case 4:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3027) //InteriorsMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: {   SetPlayerPos(playerid,386.5259, 173.6381, 1008.3828);   SetPlayerInterior(playerid,3); }
   case 1: {   SetPlayerPos(playerid,288.4723, 170.0647, 1007.1794);   SetPlayerInterior(playerid,3); }
   case 2: {   SetPlayerPos(playerid,372.5565, -131.3607, 1001.4922);   SetPlayerInterior(playerid,5); }
   case 3: {   SetPlayerPos(playerid,-1129.8909, 1057.5424, 1346.4141);   SetPlayerInterior(playerid,10); }
   case 4: {   SetPlayerPos(playerid,2233.9363, 1711.8038, 1011.6312);   SetPlayerInterior(playerid,1); }
   case 5: {   SetPlayerPos(playerid,2536.5322, -1294.8425, 1044.125);   SetPlayerInterior(playerid,2); }
   case 6: {   SetPlayerPos(playerid,1267.8407, -776.9587, 1091.9063);   SetPlayerInterior(playerid,5); }
           case 7: {   SetPlayerPos(playerid,-1421.5618, -663.8262, 1059.5569);   SetPlayerInterior(playerid,4); }
            case 8: {   SetPlayerPos(playerid,-1401.067, 1265.3706, 1039.8672);   SetPlayerInterior(playerid,16); }
            case 9: {   SetPlayerPos(playerid,285.8361, -39.0166, 1001.5156);   SetPlayerInterior(playerid,1); }
          case 10: {   SetPlayerPos(playerid,1727.2853, -1642.9451, 20.2254);   SetPlayerInterior(playerid,18); }
            case 11:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3003) //Lweather
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
           switch(listitem)
           {
   case 0:   {   SetWeather(5);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\"); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 1:   {   SetWeather(19); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 2:   {   SetWeather(8);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 3:   {   SetWeather(20);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 4:   {   SetWeather(9);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 5:   {   SetWeather(16); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárástr\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 6:   {   SetWeather(45); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   {   SetWeather(44); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   {   SetWeather(22); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 9:   {   SetWeather(11); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3003) //Lweather
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
           switch(listitem)
           {
   case 0:   {   SetWeather(5);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\"); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 1:   {   SetWeather(19); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 2:   {   SetWeather(8);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 3:   {   SetWeather(20);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 4:   {   SetWeather(9);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 5:   {   SetWeather(16); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárástr\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 6:   {   SetWeather(45); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   {   SetWeather(44); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   {   SetWeather(22); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 9:   {   SetWeather(11); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3006) //LTuneMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
            case 1:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1087); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\"); }
   case 2:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1081); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 3: {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1078); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 4:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1098); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 5:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1074); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 6:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1082); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 7:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1085); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 8:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1025); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 9:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1077); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 10: ShowPlayerDialog(playerid, 3007, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning menü --> Festomunkák\", \"Festomunka 1\\nFestomunka 2\\nFestomunka 3\\nFestomunka 4\\nFestomunka 5\\nFekete\\nFehér\\nKék\\nPink\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
            case 11:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3007) //PaintMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),0); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 1-re\"); }
   case 1:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),1); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 2-re\"); }
   case 2:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),2); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 3-ra\"); }
   case 3:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),3); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 4-re\"); }
   case 4:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),4); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 5-re\"); }
   case 5:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),0,0); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve feketére\"); }
   case 6:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),1,1); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve fehérre\"); }
   case 7:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),79,158); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve feketére\"); }
   case 8:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),146,183); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve feketére\"); }
            case 9:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3004) //LTime
{
if(response)
{
   new adminname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
           switch(listitem)
           {
   case 0:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,7,0);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);   CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 1:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,12,0); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 2:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,16,0);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 3:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,20,0);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 4:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,0,0);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 5:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3005) //LCars
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 451;//Turismo
   case 1: vehid = 568;//Bandito
   case 2: vehid = 539;//Vortex
   case 3: vehid = 522;//nrg
   case 4: vehid = 601;//s.w.a.t
   case 5: vehid = 425; //hunter
   case 6: vehid = 493;//jetmax
   case 7: vehid = 432;//rhino
   case 8: vehid = 444; //mt
   case 9: vehid = 447; //sea sparrow
   case 10: vehid = 406;// dumper
   case 11: vehid = 564; //rc tank
   case 12: vehid = 441;//RC Bandit
   case 13: vehid = 464;// rc baron
   case 14: vehid = 501; //rc goblin
   case 15: vehid = 465; //rc raider
   case 16: vehid = 594; // rc cam
   case 17: vehid = 449; //tram
        case 18:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
           return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
return 0;
}
//==============================================================================
SelectCar(playerid,vehid,Menu:menu)
{
SetCameraBehindPlayer(playerid);
CarSpawner(playerid,vehid);
return 1;
}
#endif
//==============================================================================

 
Ha megtudná valaki mondani hogy mi a hiba azt nagyon megköszönném!

Dialog hiba :S:S
« Válasz #1 Dátum: 2010. január 31. - 09:23:07 »
0 Show voters
Elvileg semmi
Vagyis az, h 2x van 3001es ID-ju dialog
Nekem egy olyan bajom van, h akármilyen Dialogot írok, vagy szedek le
1.: Nem jön be
2.: Ha bejön, rámegyek pl 1 listában valamire, és lezárul, meg néha server error is
De nem tudom h miért
pl: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=122873.0
ennél rámegyek pl a Bikes-re, és bezárul, meg server error is..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal