üdv sziasztok
ez a 2. menümés fogjuk rá h megfelelõen mûködik de 2 hibája van,
1. hogy csak egy fegyvert ad a playernek
2. ha kiválasztja a fegyvert nem olvassza fel
pwn:
[pawn]#include <a_samp>
new Menu:fegyverek;
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
public OnFilterScriptInit ( ) {
fegyverek = CreateMenu ( \"Fegyverek\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0 );
AddMenuItem ( fegyverek, 0, \"mesterlövész felszerelés\" );
AddMenuItem ( fegyverek, 0, \"könnyûgépfegyver felszerelés\" );
AddMenuItem ( fegyverek, 0, \"nehézgépfegyver felszerelés\" );
AddMenuItem ( fegyverek, 0, \"shoutganos felszerelés felszerelés\" );
return 1;
}
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) {
if ( strcmp ( \"/felezserelések\", cmdtext, true ) == 0 ) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_SYSTEM, \"lelettél fagyasztva míg felszerelést választasz.\");
ShowMenuForPlayer ( fegyverek, playerid );
TogglePlayerControllable ( playerid, false );
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:current;
current = GetPlayerMenu(playerid);
if(current == fegyverek)
{
switch(row)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 23, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 34, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5000);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 29, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5000);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 24, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5000);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 39, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 40, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 27, 5000) || GivePlayerWeapon(playerid, 24, 5000);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_SYSTEM, \"Fagyasztás feloldva mert kiválasztotad a felszerelést.\");
TogglePlayerControllable(playerid,true);
return 1;
}[/pawn]
mi ebben a hiba?
szerk: tutorial alapján csináltam